Komt dat niet automatisch terug als je de kaarten opnieuw zou installeren op de gps ?Man in Black schreef:Dat was het inderdaad, had je niet mogen weggooien
BMW navigator v
Moderator: GVN
Re: BMW navigator v
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
-
®win
- Contacteer:
Op de Nav V zit deze submap JCV trouwens in de map .System en zou een bestand van zo'n 374 MB moeten bevatten (bij mij D3048150.jcv van 383.944 kB). Als de map er nog is zou deze bij een herinstallatie, denk ik, weer gevuld moeten worden met het .jcv bestand.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
- Dirk 9700
Als je een SD kaart geplaatst hebt in je toestel, kan je deze map daar terug vinden... bij mij is dit althans het geval.GS-Walter schreef:Ik vind inderdaad die map niet. Ik heb onlangs iets ivm kruispuntenoverzicht via JAVAWA verwijderd, en ik vrees dat het dat bestandje geweest is. Want er is nog voldoende ruimte vrij. Nu heb ik bij de backups gezocht, maar vind dat nergens meer terug om het terug te plaatsen.
Groeten,
Dirk
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Hela,
thx voor de respons, en daarmee heb ik in de eerste backup van het toestel (af-fabriek) dit bestand terug gevonden en uiteraard terug geplaatst.
We zijn weer wat slimmer geworden.
Thx.
Walter.
thx voor de respons, en daarmee heb ik in de eerste backup van het toestel (af-fabriek) dit bestand terug gevonden en uiteraard terug geplaatst.
We zijn weer wat slimmer geworden.
Thx.
Walter.
R1200GS Adventure LC
-
ludo V E
Voor mister gps , ik heb in een filmpje van jou gehoord dat er in de nav v geen kronkelwegen op staan , maar in een boekje van bmw zelf spreken ze over bochtige route wel aanwezig , hetgeen toch hetzelfde is of ben ik verkeerd . Gr ludo .
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
LID BMW MC VLAANDEREN
ludo V E schreef:Voor mister gps , ik heb in een filmpje van jou gehoord dat er in de nav v geen kronkelwegen op staan , maar in een boekje van bmw zelf spreken ze over bochtige route wel aanwezig , hetgeen toch hetzelfde is of ben ik verkeerd . Gr ludo .
Na een van de vorige firmware-updates van de Navigator V zijn de curve roads wel toegevoegd.
Greetz,
P@trick
P@trick
Correct: op het moment dat ik de videoreview over de Nav5 maakte kende de nav5 nog geen kronkelwegen. Met een firmwareupdate is die inmiddels alsnog toegevoegd. Wat de Nav5 (nog?) niet kent, en de 590 wel is de rondritplanner.