Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Programma: Na een kop koffie en een koek aangeboden door het huis genieten we van een ongeveer 150 km lange rit langs pittoreske wegen van Vlaams-Brabant en Henegouwen en dit voordat de herfst ze terug in slijkweggetjes verandert.
Wie houdt van natuur en kleine weggetjes komt hier absoluut aan zijn trekken.
Eindstop: Volkscafé De Cam, Dorpsstraat 67a, 1755 Gooik
Rit enkel op GPS.
Route daags voordien beschikbaar vanaf de ledenzone.
Als mijn lidmaatschap op tijd geactiveerd wordt (nieuw sinds deze week, via website ingeschreven & reeds betaald) zodat ik de GPS route kan laden
en een tevreden C650 rijder welkom is,
dan is er veel kans...
Awel Harald , bij mij ook , maar polsen nog niet in orde na schuivertje op mijn mooi houten terras waarvan ik niet wist dat het zooooo glad kon zijn .....Veel plaasterwerk mee gemoeid .
Ga denk ik wel eens met de auto passeren voor al dat mooi volk nog eens te zien . ( allé zeker de motos dan toch ook wel een beetje )
Kunnen daar dan een warme choco drinken hé ?
Ikke
Hele mooie rit in Vlaams en Waals Brabant . Kleine baantjes was wel opletten voor de wielertoeristen (geen probleem mee, ben zelf ook fietser) . De laatste 30 km was wel even zoeken (feest in een dorp) en mijn gps was ook het noorden kwijt . Ne lekkere boterham gegeten in het volkscafe te Gooik . Al bij al 320 km gereden .
Dit jaar nog niet gek veel gereden. Dit toertje was perfect voor mij. Dicht bij huis, dus geen snelweg heen en terug en niet te lang.
Dank aan de mensen die er hun tijd hebben ingestoken. 't was goed
To Ride, Shoot Straight and Speak the Truth (Jeff Cooper+)
R 1200 GS LC
Awel, tof toerke, stak goed ineen. Zalig weerke, en goei companie, meer moet da ni zijn
Merci gasten
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"