Kooi is 100x50x50 cm.
Verzending per post of DHL is mogelijk maar moeilijk, afhalen des te makkelijker

Moderator: GVN
Waarvoor dank. De uitvaartplechtigheid was in intieme kring, vandaar ook maar net genoeg bidprentjes, anders stuurde ik er u eentjejakke schreef:Bij deze alvast mijn oprechte deelneming!
en gereserveerd voor FrankfRaaS schreef:pm gestuurd, naar bartdv.
gr,
f
en afgehaald door Frank, twas ne gezelligen babbel. Cubartdv schreef:en gereserveerd voor FrankfRaaS schreef:pm gestuurd, naar bartdv.
gr,
f
aaahh, kmoest da effectief geven, kdacht da ge da gewoon er naast moest zetten ...andrevh schreef:toch nie van te weinig eten (als t'zakske nog toe is)
Dag Bart ,bartdv schreef:Fietsdrager, 2 fietsen, niet kantelbaar voor trekhaak. Merk kings. Heb thule gekocht voor 29er. Zeer goede staat. Staat hier stof te rapen. Afhalen te Galmaarden of Ternat.
tligt opzij voor de madam van Jo.Jo De Paepe schreef:Dag Bart ,bartdv schreef:Fietsdrager, 2 fietsen, niet kantelbaar voor trekhaak. Merk kings. Heb thule gekocht voor 29er. Zeer goede staat. Staat hier stof te rapen. Afhalen te Galmaarden of Ternat.
ik denk dat mijn vrouw daar wel kandidaat voor is . dan is ze eindelijk af van die fietsen in de jeep te proppen .
laat maar weten hoe we afspreken via PB
En afgehaald, merci voort fleske en den toffe babbel.bartdv schreef:tligt opzij voor de madam van Jo.Jo De Paepe schreef:Dag Bart ,bartdv schreef:Fietsdrager, 2 fietsen, niet kantelbaar voor trekhaak. Merk kings. Heb thule gekocht voor 29er. Zeer goede staat. Staat hier stof te rapen. Afhalen te Galmaarden of Ternat.
ik denk dat mijn vrouw daar wel kandidaat voor is . dan is ze eindelijk af van die fietsen in de jeep te proppen .
laat maar weten hoe we afspreken via PB
lol , madam was mee he.Relax schreef:Toffe babbel? Had 'm iemand mee?