Leds op handbeschermers
Moderator: GVN
-
melis luc
Leds op handbeschermers
Een paar dagen terug zag ik hier aan mijn deur een GS passeren met led lampjes op de hand beschermers gemonteerd , dat was heel mooi en zou daar graag wat meer over weten ! Was dat iemand van hier ????
Nooit te oud om met een GS lc te rijden !!
Re: Leds op handbeschermers
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF
, (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
-
WernerVS
Hey Luc ,
Ik kan me niet voorstellen dat ik bij u aan de deur ben geweest , maar ik heb ook wel zulke leds op de handkappen .
Stonden er wel op toen ik de GS kocht van P-man .

Ik kan me niet voorstellen dat ik bij u aan de deur ben geweest , maar ik heb ook wel zulke leds op de handkappen .

R1150GSA
-
melis luc
Het zal jij niet geweest zijn ,Ik denk , maar ben het niet zeker ,dat het een gele 1200 was maar ik had echt die leds in het oog ! het waren 2 rijtjes leds boveneen langs beide kanten .Eigenlijk vroeg ik mij af of dat gewoon bij de koplamp mag worden aan gesloten ?WernerVS schreef:Hey Luc ,
Op nen 1200met cambus, weet ik niet wat de BC dan gaat doen.
Maar op een gewone zonder cambus, zal dat geen probleem geven denk ik.
PS heb het ooit ergens gezien op het WWW, kon zo gekocht worden.
Luc, kijk hier ééns.
https://www.google.be/search?q=led+GS+B ... s&imgdii=_" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.be/search?q=led+GS+B ... s&imgdii=_" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou je die niet gewoon mee kunnen aansluiten op de kontaktgestuurde gps-stroomvoorziening die af-fabriek al standaard op de 1200GS (en RT en GSA) aanwezig is ?Harald schreef:Op nen 1200met cambus, weet ik niet wat de BC dan gaat doen.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Waarschijnlijk wel P@rick
-
STerling Will
kijk hier eens:µ
http://www.moto5.be/pc/208/nl-BE/acerbi ... eschermers" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon op standlicht aansluiten, canbus merkt er niks van, ik heb het ook zo gedaan.
http://www.moto5.be/pc/208/nl-BE/acerbi ... eschermers" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon op standlicht aansluiten, canbus merkt er niks van, ik heb het ook zo gedaan.
-
melis luc
Vandaag dus de leds gemonteerd en aangesloten maar dat laatste is niet gegaan zoals we het eerst getest hebben !
Voor we de leds geplaatst hebben hadden we dat eerst getest langs het dimlicht ,dat werkte als het kontakt werd opgezet ,doch wanneer we de motor starten gingen ze terug uit , na een beetje gas bijgeven gingen ze terug aan en bleven ze branden ! De lampjes dan gemonteerd in de handkappen , en definitief aan gesloten ,draadjes gelast ! kontakt op ledjes branden , starten ledjes uit , en bleven uit !!! terug de draadjes los en geprobeerd aan standlicht , zelfde resultaat !! ook geen foutmelding !! Dan maar eens geprobeerd aan de 12volt aansluiting , en toen lukte het wel !!alleen blijven de ledjes nog +- een minuut branden wanneer de motor wordt afgelegd ! eindelijk na 3 uur zoeken en vloeken is het dan toch gelukt !! Ikke content !!

Voor we de leds geplaatst hebben hadden we dat eerst getest langs het dimlicht ,dat werkte als het kontakt werd opgezet ,doch wanneer we de motor starten gingen ze terug uit , na een beetje gas bijgeven gingen ze terug aan en bleven ze branden ! De lampjes dan gemonteerd in de handkappen , en definitief aan gesloten ,draadjes gelast ! kontakt op ledjes branden , starten ledjes uit , en bleven uit !!! terug de draadjes los en geprobeerd aan standlicht , zelfde resultaat !! ook geen foutmelding !! Dan maar eens geprobeerd aan de 12volt aansluiting , en toen lukte het wel !!alleen blijven de ledjes nog +- een minuut branden wanneer de motor wordt afgelegd ! eindelijk na 3 uur zoeken en vloeken is het dan toch gelukt !! Ikke content !!
Ik heb mijn (led)dagrijlichten ook zo aangesloten. Dus aan de voeding van de accessoirestekker. Dan heb je inderdaad een soort 'coming home function' zoals in sommige vierwielers.
-
melis luc
Maar het werkt , en dat is voldoende !!J@n schreef:Ik heb mijn (led)dagrijlichten ook zo aangesloten. Dus aan de voeding van de accessoirestekker. Dan heb je inderdaad een soort 'coming home function' zoals in sommige vierwielers.
-
melis luc
Ik zou hier graag eens een foto van het resultaat plaatsen maar ik raak er niet aan uit hoe het moet 
-
Relax
Zo: http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 14&t=27799" onclick="window.open(this.href);return false;
I respect your opinion. But I don't give shit.