Ik heb een C600 sport.
Ik heb er nu ongeveer 2000 km mee gereden en gebruik hem voor woon werk verkeer.

Moderator: GVN
Eindelijk is het zo ver, en mogen we aan de ontdekking van de scooter "Made by BMW" beginnen. Een scooter waar al lang en veel over gesproken werd, en dat de ambitie heeft om het leven van zijn concurrenten, in een segment waar de Tmax al meer dan tien jaar lang heer en meester is, wat moeilijker te maken. Is de C600 Sport een "killer" geworden zoals verwacht?Beemer schreef:Geef eens een review, ben er nieuwsgierig naar.
Ik heb met de C600 Sport nu bijna 2000 km gereden.Beemer schreef:Geef eens een review, ben er nieuwsgierig naar.
Maar wel een aandrijving van KymcoRonvGS schreef:
Goed hij is wat duurder maar het is een BMW he.
hij is wel degelijk mooi, maar ik heb er nog plannen meeRelax schreef:Mooi ding. Moet het ook eens vragen tijdens onderhoud van mijn bak.
motorijder schreef:hij is wel degelijk mooi, maar ik heb er nog plannen meeRelax schreef:Mooi ding. Moet het ook eens vragen tijdens onderhoud van mijn bak.zo moet het grijs wit worden en dan ga ik hem verder afwerken met rizoma onderdelen, want die hebben er de nodige sportieve opties voor.
ik vond het trouwens spijtig dat die akro uitlaat er standaard op staat, want er zijn mooiere sportieve uitlaten te vinden voor dit type. het is niet omdat het een scooter is dat hij niet sportief mag ogen. en voor mij is het een leuk tijdverdrijf sleutelen aan mijn moto.
hier heb je enkel voorbeelden van wat al kan, maar die kan je in België ook kopen en zo besparen aan invoer kosten. http://www.jesterstrickbits.co.uk/categ ... nd-C650GT/" onclick="window.open(this.href);return false;
Johan, hier is het andersom. Wij hebben onze c650Gt weg gedaan, omdat wij ons geen motorrijder meer voelde en er niet meer bij hoorde en vergaten daarbij het gemak en plezier van de scooter.
.Wat een Rt kan dat kan een scooter ook al is het anders, maar ik zet liever een scooter in mijn garage of op een aanhangwagen in plaats van een Rt ook al wegen ze haast evenveel
Ik kan niet zo direct iets verzinnen wat ik met de scooter niet kan wat een andere zware moto meer zou kunnen.
We hebben deze zomer ook een 5 dagen naar de Ardennen geweest (bijna 1300km rondgereden, routes staan hier ergens in een of andere post van mij), Lot's of fun langs kleine baantjes en zweten voor mijn madam haar 125ccAls ik op forums lees van mensen die zelfs op vakantie gaan met de scooter dan zie ik totaal geen reden meer om een zware motor te kopen. het voornaamst is van fun te hebben op twee wielen.
Je bent mij hier goed aan het overtuigen om toch bij mijn C650 te blijven... want dit zou ik ook willen doen in de toekomst...Ik heb mijn c650gt van februari en reeds 13000km,we zijn net terug van de pyreneën daar hebben we 3000km passen gereden en we(mijn vrouw en ik)zijn zeer enthousiast.
Volgens de eshop van Wilbers hebben ze maar 1 model, dus ik veronderstel de Typ 630 Road ?Het enige minpunt is de vering achter,die heb ik vervangen door een wilbers pomp wat een 100% verbetering is.
Motorrijders groeten niet meer zoals vroeger maar nu groeten de scooter rijders![]()
Johan, de prijs die je ziet op de corbin site is de prijs die je ook betaald als je het besteld en als de dollar laag staat betaal je nog minder aangezien de importeur in belgie werkt met de dagprijs van de dollar. ik koop het altijd bij american lifestyle en dat zijn de goedkoopste. hier alvast hun gegevens als je wenst te informeren. AMERICAN LIFESTYLEJohanH schreef:Dat Corbin zadel ziet er echt wil chique uit...
Natuurlijk is er bij de Belgische en Nederlandse distributeur weer niks te vinden op hun site qua pricing....![]()
'k zou wel eens zo een Wilbers vering willen testen.