Blogpostje met de berekening hierzo: http://jeanlemotard.wordpress.com/2014/ ... -het-werk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie doet meer?

Moderator: GVN
GSMax schreef:Doe ook de E19 's morgens richting Antwerpen. Zal ongeveer hetzelfde zijn. Wat mij vooral bezig houdt zijn het aantal grote trucks die in de spits op de ring van Antwerpen op de linkerstrook stilstaan of zich traag voort bewegen. Levensgevaarlijk is dat... Het moet toch voor de flikken héél simpel zijn om een uurke heen en weer te rijden tijdens de spits en van de belgen de nummerplaat op te schrijven en de buitenlanders aan de kant te zetten....in plaats van een flitsmarathon te houden
Yep, wielklem zetten op oto's die andere dingen doen als rijden,Relax schreef:Allemaal.
Ik zie het verband niet.Wiedewa schreef:Yep, wielklem zetten op oto's die andere dingen doen als rijden,Relax schreef:Allemaal.
Leer in het verkeer om met medegebruikers om te gaan, en pas je situatie aan.
sorry, durf hier niet verder op in te gaan
Zit rond z'n hoofd.Relax schreef:Ik zie het verband niet.Wiedewa schreef:Yep, wielklem zetten op oto's die andere dingen doen als rijden,Relax schreef:Allemaal.
Autos met een wielklem die steek je niet voorbij snap je ...Relax schreef:Ik zie het verband niet.Wiedewa schreef:Yep, wielklem zetten op oto's die andere dingen doen als rijden,Relax schreef:Allemaal.