Nu zaterdag is het vertrek van Peter & Yves door Afrika via Kinshasa naar Goma et Bukavu in de KIVU doorheen Afrika naar de Kongo.
Een trip van 3maand en half ongeveer.
Dit heeft samen plaats met deze Lancering & Benefiet op het muntplein te Brussel.
Wie graag wil mee rijden kan er op twee plaatsen met de moto mee gereden worden naar het muntplein in Brussel.
Om 12u STIPT vertrek Van der Valk Motel Dennenhof - 2930 Brasschaat , Bredabaan 940 en dan rijden we naar Eet & praatcafé Den Axe, Tildonksesteenweg 155, 3020 Herent waar we rond 12u45 zijn en vertrek is daar om 13u STIPT naar het muntplein waar we om 14u zijn.
1*Drie punten om af te komen 12u Dennenhof
2* 13u Den Axe
3* Je kan zeker ook met de wagen komen naar het Muntplein Brussel waar Peter & Yves aan komen om 14u tot ..................
Dan kan je daar zeker op tijd nog vertrekken naar het BMW MC VL jaarfeest.
Je kan je hier op het forum aanmelden, of wie op facebook zit kan zich ook hier aanmelden https://www.facebook.com/events/709553442459662/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie hun verloop van de reis op facebook wil volgen kan dat hier doen
https://www.facebook.com/Two4Africa?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Zaterdag 18 oktober Départ des Motards - Campagne ARC DURABL
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Zaterdag 18 oktober Départ des Motards - Campagne ARC DURABL
Laatst gewijzigd door luc boxer op 06 nov 2018, 09:19, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Zaterdag 18 oktober Départ des Motards - Campagne ARC DURABL
Peter en Yves,
Ik ga proberen om mee te rijden
Ik ga proberen om mee te rijden
free to ride
@ freerider vanaf dennenhof, of vanaf Axe 
-
mecapuet
Ik ga ook mee...
Gr, meca.
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....