hier is hij dan en staat te blinken in mijn garage met nul km op de teller, want inschrijven doe ik hem dit jaar niet meer. Het zou te gek zijn van op minder dan 2 maand op papier een moto te hebben van 1 jaar oud. Hij staat hier al niet meer want heb hem terug overgelaten aan de daeler zonder er mee te rijden. deze week komt er een F 800 R in de plaats. Of ik mijn nooit meer een GT zal kopen dat weet ik niet, maar dan moet men de uiterlijke veranderingen van de R der op toepassen en dat is vooral de vorken veranderen zodat hij wat meer eigentijds wordt.
Laatst gewijzigd door motorijder op 25 mar 2015, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook met een scooter rijdt men nog motor huidige motor F800R
Succes gewenst.
Je zal er geen spijt van hebben.
Zijn in september nog een weekje in Oostenrijk en een weekje in Kroatië op vakantie geweest.
Samen 4.200 km. gebold.
Vooral zeer zuinig en handelbaar.
Ook een mooie sound
motorijder schreef:hier is hij dan en staat te blinken in mijn garage met nul km op de teller, want inschrijven doe ik hem dit jaar niet meer. Het zou te gek zijn van op minder dan 2 maand op papier een moto te hebben van 1 jaar oud.
Als je hem inbrengt voor woon/werk kan het net een voordeel zijn om hem op het einde van het jaar in te schrijven, dan telt heel dit jaar nog mee als aftrekjaar, ongeacht of je er al dan niet mee gereden hebt.
- R1200rt 2015 voor de toerritjes, daguitstappen en vakantie's
hier is hij dan mijn nieuwe F800R model 2015. in vergelijk met het vorige model en de Gt versie is hij naar mijn mening wel echt verbeterd. Het is zeker een tegenstander voor de concurrentie.
De nieuwe voorvorken doen meer dan hun werk en voelen niet aan als een fietspomp. de veranderingen aan de 1ste en 2de versnelling is ook een verbetering. het in optie verkrijgbaar windscherm zorgt dat de windt nog op mijn schouders zit en net onder de helm en gisteren een stukje snelweg gereden en tot 140 gegaan zonder enig probleem. of het boven de 140 nog aangenaam is weet ik niet en ga ik ook niet testen. Sommige testen melden dat het zinloos is de ESA te nemen en ik spreek dat tegen want eens gisteren op de snelweg was het overschakelen van comfort naar sport wel degelijk een verbetering, want de motor bleef toen heel stabiel. Enig minpunt dat ik al direct kan zeggen zijn de spiegels.
ondertussen heb ik er al wat aan veranderd: andere uitlaat, zadel, spiegelverbreders, tourschermpje en valdoppen
Laatst gewijzigd door motorijder op 04 mei 2015, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook met een scooter rijdt men nog motor huidige motor F800R
Toch tof dat kleinere mensen nu ook een BMW vinden waar ze zich comfortabel op voelen
Met haar 1m60 kon mijn vrouw goed met haar voeten op de grond (zie een van de meldingen hierboven)
Aan stelo
Hij komt inderdaad van BM center (ik vermoed dat deze al een tijdje tussen de tweedehandse motorfietsen stond). Stond natuurlijk goed gepositioneerd op de opendeurdag, en hopla, vrouwlief waagt een poging met een verrassend resultaat.
Ik be, ondertussen zo'n 5 jaar een tevreden klant bij BM center.
Ik kan de mijne (F800GSA) nog niet tonen (en ik zou niet weten hoe), maar heb hem vandaag reeds bij de dealer gezien!!
Aftellen tot volgende week dinsdagavond, dan kan ik hem (eindelijk) gaan ophalen!!
Toebehoren liggen hier al te wachten om gemonteerd te worden.....
Iets meer dan 3 jaar motorloos na een redelijk zwaar ongeval tijdens de invriesrit 2011, is het nu uitkijken naar een nieuwe start
Vandaag gratis afgeleverd op mijn terras: een F 650 ST van 1997 met 80.000 km op de teller.
Het wordt een projectje om er mee op het onverharde te gaan spelen. Zal mij minder pijn aan 't hart doen als ik die tegen de grond gooi dan mijn 1200GS