*Ten eerste was het moeilijk om hem in z'n één te krijgen, en ik had geen duidelijk klikgevoel. Toen ik in z'n eerste een rond punt wou oprijden, sprong hij vanzelf tot tweemaal toe terug in neutraal, wat ik gevaarlijk vond want er zat een vrachtwagen net achter me. Ook hoorde ik een aantal keer 'mechanische lawaaitjes' toen hij van neutraal in z'n één ging?
*Ten tweede: als ik ergens stil stond en ik gaf gas (zowel in neutraal als met koppeling ingedrukt) dan trok de motorfiets bij elke gasstoot met een serieuze trek naar rechts. De handelaar wist me te vertellen dat dit typisch was voor boxers, maar dit zou ik toch wel willen bevestigd zien door mensen die ook met zo'n motorfiets rijden.
*Ten derde: wat een glad zadel! Telkens ik de gas loste, schoof ik tegen de benzinetank.
Nu, ik geef niet op en ga nog eens een R1100S zoeken om te proefrijden, want één zwaluw maakt de lente niet... Lente is welkom trouwens, want ik heb met m'n Duc van Brugge naar Antwerpen en teug mogen rijden, en mijn vingertoppen zijn nog steeds niet volledig ontdooid.