Thuis waren ze er niet voor te vinden, en aangezien een fiets te vermoeiend was, een compromis gesloten.
Ik kwam thuis met een C1, een 200 met abs.
Topcase standaard, nadien de winddeflectoren en netjes naast het hoofd laten monteren.
Was best geestig, trekt nog redelijk snel op.
Ik ben daar zelfs een paar keren mee naar Couvin gereden, via de snelweg. Oordopjes waren dan wel aangeraden, aangezien je gaan helm draagt die de geluiden ietwat dempt. En ik heb daar toch een paar keer 130 (teller) uitgehaald, maar dan sprong de begrenzer aan.
Tot ik op een slechte woensdagmorgen in alle vroegte en regen iets moest gaan leveren. Klein straatje ingereden, in de verkeerde richting voor alle duidelijkheid (en bewust). Men was daar toen riolen of iets anders aan het steken. Ik moest uitwijken vor een wagen die in de goede richting reed en reed op een berg grond/gruis.
Ik ben erover gereden, als over een schans. Geland op het voorwiel, ondertussen stak het wiel tegen het chassis en ben ik dus voorwaards gerold, tot ik weer met het achterwiel op grond stond. Dan stond ik stil en ben ik op m'n zij gevallen.
De topcase stond erop en was nauwelijks beschadigd.
Fysieke schade : noppes. Mouw van m'n jas nat omdat ik op m'n zij lag.
Materiële schade : voorwiel, volledig voorvork + hefsysteem, volledige vario in frut (tandwielen volledig stuk), de voorruit en de het kader vd ruit
Resultaat : financiële perte totale
En aangezien ze geen andere meer hadden, 200 met ABS, besloot ik toen BMW te laten voor wat het was. En heb met toen een Honda 125 Dylan gekocht. Waar ze me na 14 dagen overhoop mee gereden hebben op de N8 aan het Trammuseum.
Soit, de foto's

GSven