Dirk, met alle respect voor uw bewondering voor de gele fluo-gordel inverband met de veiligheid, maar op uwe Avatar zijn alle veiligheigheidsaspecten met de voeten getreden, he.
Waar is die helm, motorvest, handschoenen en ......
Houdoe
Moderator: GVN

Als ik jouw logica ff ga doortrekken, is een helm (afgezien van de verplichting, dus ik ga er van uit dat minstens 50% van de motorrijders hem zonder verplichting ook zou dragen) ook een modeverschijnsel. Nou.YOwan schreef:
Fluovestjes daarentegen zijn nog niet zo erg lang op de markt en pas sedert een paar jaar razend populair bij motorrijders : dat noem ik pas een modeverschijnsel !!!!! Trouwens : er is bij mijn weten nog steeds geen enkele studie uitgevoerd die bewijst dat een motorrijder met fluovest beter gezien is en daardoor ook minder in ongevallen is betrokken dan een motorrijder zonder ! (Losstaand daarvan vind ik die fluokleurtjes affreus maar dat is natuurlijk puur persoonlijk hé). Dat fluoricerende strepen reflecteren in het donker is een feit maar deze staan dan ook op bijna elke zichzelf-respecterende motorvest.
Dat Uw fluovest of strepen minder zichtbaar zouden zijn omdat je half achter een topkoffer zit vind ik ook geen argument want dan moet ge er Uw voorscherm en ruit er ook afzwieren want daar zit ge ook half achter.
Je kan , zoals reeds gezegd, nog wel aan de slag met de fluo-stickers van 3M (te koop in bladen die je zelf kan (laten) versnijden) en die je vindt in de meeste beletteringszaken. Suc6 ermee.
Vriendelijke groeten : cu soon, doeiij
Ne souvenir blijft ne souvenir héXa4 schreef:ik zie daar precies nog ewa schotse dirt ophangen Harald ... nog nie gewassen ???![]()
Een helm kan je niet als modeverschijnsel catalogeren, want je hebt inderdaad die (wettelijke) verplichting.Relax schreef:Als ik jouw logica ff ga doortrekken, is een helm (afgezien van de verplichting, dus ik ga er van uit dat minstens 50% van de motorrijders hem zonder verplichting ook zou dragen) ook een modeverschijnsel.
Ik heb deze op mijn motor gekleefd en dit is het resultaat. De ondergrond is zwart en de reflecterende stickers ook. Deze zie je dus overdag bijna niet.motorprinsesje schreef:nu ja, die zwarte fluostickers dat harald en dirk vernoemden, lijken mij wel leuk, zal er mij eens aanschaffen voor achteraan op mijn zijkoffers te kleven

Het zal je niet spijten, het is een uber-motor!Harald schreef:Mooie Pan, ik krijg meer en meerzin om mijne Rt weg te doen en naar een Pan over te stappen.
Yep,J-P schreef:PanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPan
PanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPanPan
PanPanPan
Dattissum!![]()