Nu aftellen tot het mei is ...

Moderator: GVN

Klopt, mijn 1200R is van begin 2012. Maar aangezien die ik inbreng in de belastingen (degressief) was het de moment om te veranderen.Bob schreef:Proficiat, ne rijke mens da's toch iets aardigs hé, als ik het me goed herinner was uw vorige moto ook nog niet zo oud ?
Lijkt me een heel mooie motorfiets, die nieuwe R1200RS. Volgende week op 't salon ook eens van dichtbij gaan bekijken. Ik ben benieuwd naar de zitpositie. Door recent opgedoken rugproblemen zou zo deels voorovergebogen zitten in de toekomst wel soelaas kunnen brengen wat de rugpijn bij schokken betreft. 't Zou me wel moeite kosten om afscheid te nemen van de R1150GSA(eigenlijk voor 't eerst, al mijn vorige motorfietsen verkocht ik zonder verpinken, met mijn gedachten al lang bij de opvolger)

Knappe moto, heb zelf vier jaar gereden met een 1100RS (1998>2002) en dat was toen al dikke fun, zal met deze alleen nog maar méér fun zijn.Tazke schreef:Madam heeft zich laten gaan, en op het salon een nieuwe moto gekocht.

Kon niet anders.... voorstelling pas voor mei voorzienp@rick schreef:Knappe moto, heb zelf vier jaar gereden met een 1100RS (1998>2002) en dat was toen al dikke fun, zal met deze alleen nog maar méér fun zijn.Tazke schreef:Madam heeft zich laten gaan, en op het salon een nieuwe moto gekocht.
Bewust gekozen voor levering in mei, of ging het niet vroeger ?

Ach zo, that's the reason...Tazke schreef:Kon niet anders.... voorstelling pas voor mei voorzien
Inderdaad, anders mocht hij morgen al in de garage staan.p@rick schreef:Ach zo, that's the reason...Tazke schreef:Kon niet anders.... voorstelling pas voor mei voorzien

Is videomaut goedkoper dan aan de kassa betalen? Of is het enkel om het voordeel van niet te hoeven aanschuiven aan de kassa in die smalle doorgangen?KeeS16 schreef:Vignet Oostenrijk en videomaut voor de Brennerbaan, tol Italië is voor als ik er ben, nl volgende week zondag als mijn weekje skiën gaat beginnen.
En het zelfde nog eens einde Maart, wat een leven![]()

Onze jongste gaat in Nederland!p@rick schreef:Tickets voor AC\DC
Me happy