Dag allemaal. Heeft er iemand een methode om gemakkelijk een mistlamp te vervangen? Volgens de hanleiding is dat niet te doen, k' Heb nogal zware en grote handen. Niet te doen!!!!! http://www.images.snapfish.com/34538%3A ... 9%3Bot1lsi
Laatst gewijzigd door Jowan op 30 okt 2005, 14:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Leuk topic, 'k ging er net zelf eentje over openen. 'k Heb er paar maanden terug zelf al één (laten) vervangen, door m'n vrouw. Nu andere kapoet en ik kan er met m'n grote poten niet bij.
Dealer zei dat het voor hen ook klooien was. Iemand??
O ja, m'n vrouw is geen oplossing meer, grapjurken.
Ik heh dat ook zo moeten doen.
kuipdeel verwijderen,dashbord losmaken, luidspreker verwijderen en dan gaat het gemakelijker.
Bedankt allemaal die geantwoord heeft. !!!!!!! !!!!!! http://images.snapfish.com/34538%3A9523 ... 9%3Bot1lsi
Laatst gewijzigd door Jowan op 30 okt 2005, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Kuipdeel verwijderen? 19 vijzen losdraaien, op hoopje gooien en nadien vaststellen dat ze een verschillende lengte hebben?
Dashboard losmaken? En nadien niet meer opkrijgen?
Luidspreker? Huh?
Relax schreef:Kuipdeel verwijderen? 19 vijzen losdraaien, op hoopje gooien en nadien vaststellen dat ze een verschillende lengte hebben?
Aha een ervaringdeskundige met de tupperware van een RT.
God dat doe ik ook altijd. Tís daarmee dat de plastiek zo piept in de bochtten.
Allez terug on-topic.
Tís een miserie om voor het minste die zijkantten te moeten afvijzen, maar ik trek me dat niet aan van de lengte van de vijzen. Allen op de tank moet ge er voor zorgen dat ge de korte gebruikt want anders hebt ge wel extra verluchtingsgaten
Relax schreef:Kuipdeel verwijderen? 19 vijzen losdraaien, op hoopje gooien en nadien vaststellen dat ze een verschillende lengte hebben?
Luidspreker? Huh?
Rij maar efkens tot hier(herent) en dan halen we er vlug diene tupperware af en fixen we dat effe met die lampkes, maar..............wel van mijn madam afblijven
Jowan schreef:Ik heh dat ook zo moeten doen.
kuipdeel verwijderen,dashbord losmaken, luidspreker verwijderen en dan gaat het gemakelijker.
Bedankt allemaal die geantwoord heeft. !!!!!!! !!!!!!