Heb deze toen hij hem juist had een onderhoud gegeven(olie+filter)
Alles ging goed, perfecte motor voor hem
maar nu klaagt hij de laatste tijd dat wanneer de motor koud staat hij moeilijk kan schakelen van 1ste naar 2de versnelling.
Ik dacht persoonlijk direct aan de schakelpook die niet meer goed zat ofzo dus ben ik gaan kijken.
Nu heb ik geconstateerd dat hier toch wel speling op zit. zowel in de opwaarste en neerwaartste richting(wat vrij normaal is want zo schakel je
Toen ik probeerde van de regelbout(om de schakelpedaal te verstellen) los te maken of vaster te draaien ging dit niet.
Nu is mijn vraag voor jullie, kan het slecht schakelen liggen aan de speling op de schakelpedaal of totaal niet.
Als het niet zoveel werk was had ik hem er afgehaald maar heb eens gekeken in de repair manual en het is dus een hoop werk.
Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen, misschien dat één van jullie dit ook al heeft voorgehad
Alvast bedankt!
voor eventuele geïntresseerden kan ik de repair manual( in het nederlands) proberen online te zetten
greetz
P.S. ben dus nieuw op dit board en ga zeker eens langskomen op samenkomsten in ekeren daar ik daar ook woon