Wie heeft er kennis, kunde en fantasie om extra verlichting bij de plaatsen op een R1200R zonder valbaren?
Alle info welkom
PS: 't is voor diene van mijn madam, moet dus een streling voor het oog zijn.....
montage voor extra verlichting op R1200R
Moderator: GVN
Re: montage voor extra verlichting op R1200R
Hallo,
Ik weet niet of het een streling voor het oog is, maar mijn extra verlichting is mee bevestigd met de cilinder beschermers.
Het is een Led verlichting bevestigd met rvs beugeltjes, deze mochten wel wat langer zijn zodat ze wat meer naar beneden kunnen gericht worden. Overdag weinig of geen reacties maar in het donker vaak grootlichten van tegenliggers, dus zet ze enkel overdag aan.
Groeten, Dirk
Ik weet niet of het een streling voor het oog is, maar mijn extra verlichting is mee bevestigd met de cilinder beschermers.
Het is een Led verlichting bevestigd met rvs beugeltjes, deze mochten wel wat langer zijn zodat ze wat meer naar beneden kunnen gericht worden. Overdag weinig of geen reacties maar in het donker vaak grootlichten van tegenliggers, dus zet ze enkel overdag aan.

Groeten, Dirk
De wunderlich extra lichtjes zitten bij mij vastgemaakt bij/boven/thv de cilinders. Makkelijk & eenvoudig [WHITE SMILING FACE] alles zit erbij om hetzelf te installeren [WHITE SMILING FACE]
Mss een domme vraag, maar hoe sluit je die elektrisch aan ? Met welke shake laat worden die dan aan en af gezet ?
Thanks
Thanks
extra schakelaar -wel of niet in 't zicht geplaatst- schakelaar stuurt een relais aan die de lampen van stroom voorziet...