Ik hoop dat ik een antwoord kan krijgen,heb deze zomer aan oostenrijkse politie gevraagd en die wisten het ook niet.
Oostenrijk : rijden in de nacht
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Oostenrijk : rijden in de nacht
Kan mij er iemand vertellen of je in Ooostenrijk tusen 22.00 en 06.00 uur met de motor op de baan mag komen, want vroeger mocht dit niet.
Ik hoop dat ik een antwoord kan krijgen,heb deze zomer aan oostenrijkse politie gevraagd en die wisten het ook niet.
-
WALTER GSAdventure
Ik heb 17 jaar in Oostenrijk gewoont en heb daar van 1990 tot 2003 met de motor rond gereden en had nog nooit gehoord dat, dat niet zou mogen. Ik heb er dus ook nooit problemen mee gehad. Er bestaan natuurlijk wel Motorrijverbodsborden en daar staat dan meestal ook een tijd bij, die moet je dan wel respekteren.
Veel plezier daar.
Player
Veel plezier daar.
Player