Hij heeft het misschien wel zelf gezocht (wat show verkopen voor de camera), maar het blijft toch sneu om een motorrijder tegen de vlakte te zien gaan.
Wat zijn blikschade betreft, dat is op zich al jammer,
maar hopelijk zal hij volkomen genezen van zijn verwondingen.
'k Wens diene mens in ieder geval een spoedig herstel toe.
Mogen we er allemaal toch ook wel een leske uit leren?
op de volgende foto's zie je hem 't stuur weer vastpakken, zich weer op de moto hijsen en uit den bocht driften
't is nen ouwen indianentruuc
ik noem da "afgaan gelijk ne gieter", droge weg en dan voor de camera effe 't vingerke omhoog alleen nog een pin op dien "Dutschen"helm zou 't beeld vervolmaken....
Had diene sukkelaar eindelijk diene moto aant rijden gekregen en dan dit ...
Nu mag hij voor ene keer onderdelen oprapen die er eens niet vanzelf zijn afgevallen
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Ik heb de indruk dat die gast aan het remmen was in de bocht .Kijk eens op foto 4 naar het voor- en achterwiel .
Die schuiver zal erg pijnlijk zijn, zonder twijfel
Abonnement in neder over heembek.(brandwondencentrum).
Zal gepiekt hebben zijn schaafwonden.
En zoals swa zegt (fout) is inderdaad waar.Te bruut remmen onder hellingshoek met of zonder ABS op uwen bek gaat ge.Ge vraagt op dat moment teveel van uw banden.
Remmen onder hellingshoek gaat wel maar men moet opbouwen en de motor richt zich op en dan doorremmen om zo tot stilstand te komen.Deze handeling is bedoeld met de voorrem.
Achterrem gebruiken om snelheid te minderen onder hellingshoek en de
motor te stabiliseren.
Greetz misterbean
Motorijden is geen ontspanning maar een inspanning.
Ik heb de indruk dat die gast aan het remmen was in de bocht .Kijk eens op foto 4 naar het voor- en achterwiel
Zal zo wel iets zijn.... kijk ze trekken een foto... oei oei oei een bocht en dan in de remmen ipv van het kot open te trekken en vlotjes door de bocht te gaan....
rusor schreef:Zal zo wel iets zijn.... kijk ze trekken een foto... oei oei oei een bocht en dan in de remmen ipv van het kot open te trekken en vlotjes door de bocht te gaan....
Dat zal waarschijnlijk niet veel vlotter meer gegaan zijn. Voetsteun (of liever surfplank) en uitlaat zaten al tegen de grond.
Niet dat ik er op verlekkerd ben, maar een foto van het manneke achteraf had misschien veel bijgedragen aan het overtuigen van diegene die nooit beschermkledij dragen.