tank patch GSA liquid cooled

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
easyboy

tank patch GSA liquid cooled

Bericht door easyboy »

onze vriend klapzoen heeft ook voor mij een tank patch besteld. ik vind hem super, heb dezelfde stickers op koffers hangen, dus kwam ideaal uit.
je kleeft hem in 3 afzonderlijke stukken erop....
Afbeelding
http://www.mtcredbone.be" onclick="window.open(this.href);return false;
heelhuids thuiskomen zonder schade of pech..... wees dan een tevreden mens in een geslaagde dag
secretaris redbone vzw BMW GSA LC
klapzoen

Re: tank patch GSA liquid cooled

Bericht door klapzoen »

Hoi Easyboy,

Sjiek hé......

Zijn er nu zeker 2 GSA"s in den Belgiek met zo'n tankpatch...... :-P

CU
big daddy

Bericht door big daddy »

HALLO WAAR ZIJN ZE TE KOOP EN WAT KOSTEN DE PATCHS
GROETJES PATRICK
easyboy

Bericht door easyboy »

klapzoen bestelde die voor mij, dus verdere info bij hem zou ik zeggen...
heelhuids thuiskomen zonder schade of pech..... wees dan een tevreden mens in een geslaagde dag
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Ook voor de GS zonder A ?
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
klapzoen

Bericht door klapzoen »

..

De GS staat er duidelijkst en grootst op en adventure duidelijk kleiner qua tekst, als je de foto's van die van ons bekijkt...
Adventure gaat ook op voor de GS ... denk ik toch?
luc boxer

.

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 06 nov 2018, 09:27, 2 keer totaal gewijzigd.
klapzoen

Bericht door klapzoen »

..

Voila, inderdaad op Google vind je alles....... ook Boxerpower uit Yerseke..... maar deze tankpad komt van een Engelse collega....

Hou er wel rekening mee dat het verzenden redelijk kostelijk is, zeker als ge maar eentje bestelt....
Proefondervindelijk weet ik nu dat deze pad"s heel goed zijn qua kwaliteit, kleur en design, verpakking en service...
Dus misschien biedt een gezamelijke aankoop enig voordeel wat dat betreft, misschien geen slecht idee?
Aankoop in groep en dan eens afspreken op centraal punt, BMW vergadering oid, voor afhaling....

Mvg,
easyboy

Bericht door easyboy »

ik vind de prijs best meevallen, het is dan ook een grote hé. en bij de dealer vond ik nooit mijn zin, dus.... ik heb niet lang getwijfeld hé klapzoen
GSA1200 DRIVER

Bericht door GSA1200 DRIVER »

Ik heb wel maar een 1200 GSA niet LC en ik heb er deze van de S1000RR opgezet !!

Afbeelding
A day without motorcycling, is a lost day
Lid BMW MC VL
luc boxer

.

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 06 nov 2018, 09:28, 2 keer totaal gewijzigd.
luc boxer

.

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 06 nov 2018, 09:28, 2 keer totaal gewijzigd.
klapzoen

Bericht door klapzoen »

..

Wat Easyboy zegt klopt,

Om een wat ons betreft passende tankpad en andere items te vinden heb ik uren het internet afgestruind en ben uiteindelijk op deze pad die we nu hebben uitgekomen, tot onze beider tevredenheid.
Ik heb geen shop of wat dan ook en hoef er bijgevolg ook niks aan te verdienen en mijn voorstel tot groepsaankoop was ook als teken van hulp en goodwill naar GS GSA rijders of andere motards bedoeld, die misschien minder tijd hebben of minder computer-minded zijn.
Op de meeste sites staan de prijzen en verzendingskosten vermeld, dus kan ieder voor zich uitmaken wat ie ermee doet.
Zijn er een aantal mensen die reageren dan wil ik met plezier de tijd en moeite doen om die te bestellen en proberen die op een zo interessant mogelijk manier ter plaatse te krijgen.
Reageert er niemand dan is dat ook makkelijk, hoef ik er geen moeite voor te doen.....

Ik wil er hier zeker geen polemiek over en begrijp heel goed dat je jouw shop in de aandacht wenst te brengen.
Ik weet ook dat jullie shop in Yerseke diverse items hebben ivm moto's allerhande (ben trouwens al eens ter plaatse geweest), alleen deze topic werd door Easyboy opgestart om te tonen welke mogelijkheden er zijn qua pad's voor in ons geval onze GS'en.

Mvg,
Christ (klapzoen)
klapzoen

Bericht door klapzoen »

..

Wat Easyboy zegt klopt,

Om een wat ons betreft passende tankpad en andere items te vinden heb ik uren het internet afgestruind en ben uiteindelijk op deze pad die we nu hebben uitgekomen, tot onze beider tevredenheid.
Ik heb geen shop of wat dan ook en hoef er bijgevolg ook niks aan te verdienen en mijn voorstel tot groepsaankoop was ook als teken van hulp en goodwill naar GS GSA rijders of andere motards bedoeld, die misschien minder tijd hebben of minder computer-minded zijn.
Op de meeste sites staan de prijzen en verzendingskosten vermeld, dus kan ieder voor zich uitmaken wat ie ermee doet.
Zijn er een aantal mensen die reageren dan wil ik met plezier de tijd en moeite doen om die te bestellen en proberen die op een zo interessant mogelijk manier ter plaatse te krijgen.
Reageert er niemand dan is dat ook makkelijk, hoef ik er geen moeite voor te doen.....

Ik wil er hier zeker geen polemiek over en begrijp heel goed dat je jouw shop in de aandacht wenst te brengen.
Ik weet ook dat jullie shop in Yerseke diverse items hebben ivm moto's allerhande (ben trouwens al eens ter plaatse geweest), alleen deze topic werd door Easyboy opgestart om te tonen welke mogelijkheden er zijn qua pad's voor in ons geval onze GS'en.

Mvg,
Christ (klapzoen)
luc boxer

.

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 06 nov 2018, 09:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Geert_GS

Bericht door Geert_GS »

Anders hier al een lijstje maken met de geïnteresseerden die deze tank patch ook willen bestellen.

Voor mij eentje en er zullen er nog velen onder ons zijn die ook interesse hebben :wink:

Laat maar weten of en wanneer de groepsaankoop door gaat.

Grtz,Geert
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Ikke heb wel interesse als ze op de tank van de gewone GS past, ik weet niet of deze van de GSA breder is of niet.

Wat de andere kleurtjes betreft, ze zijn blijkbaar voorzien enkel op de kleuren van de GSA ( wit, groen, blauw )

LINK...LINK...LINK
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
klapzoen

Bericht door klapzoen »

..

Ik heb op een aantal van die pads geklikt en daar staat doorgaans de afmeting op de eerste lijn van de omschrijving.
Ze hebben ook pads die onder de noemer BMW staan, maar niet specifiek voor een bepaald model.
De prijs ziet er me doorgaans een beetje hetzelfde uit + verzending uiteraard (die firma stuurt deze aangetekend met track mogelijkheid)
In ons geval (2 stuks) mag je ruwweg rekenen op een kostprijs tot Belgie zo om en bij de 35 euro + verder moeten we zien hoe we dat praktisch oplossen om die bij ieder die een wenst ter plaatse krijgen of afhalen, maar de winter ruimt beetje bij beetje plaats voor de lente, dus een rit zal er snel genoeg aankomen zeker....

Mvg
klapzoen

Bericht door klapzoen »

..

Ik heb op een aantal van die pads geklikt en daar staat doorgaans de afmeting op de eerste lijn van de omschrijving.
Ze hebben ook pads die onder de noemer BMW staan, maar niet specifiek voor een bepaald model.
De prijs ziet er me doorgaans een beetje hetzelfde uit + verzending uiteraard (die firma stuurt deze aangetekend met track mogelijkheid)
In ons geval (2 stuks) mag je ruwweg rekenen op een kostprijs tot Belgie zo om en bij de 35 euro + verder moeten we zien hoe we dat praktisch oplossen om die bij ieder die een wenst ter plaatse krijgen of afhalen, maar de winter ruimt beetje bij beetje plaats voor de lente, dus een rit zal er snel genoeg aankomen zeker....

Mvg
Knarf

Bericht door Knarf »

Afbeelding

Heb deze nog liggen. Indien interesse geef maar een seintje.
25 euro. Komt uit Engeland en heeft meer gekost met verzending.
Knarf
klapzoen

Bericht door klapzoen »

..

Big Daddy vroeg me in een PB of de pad's transparant of ingekleurd waren en ik heb hem via PB geantwoord.
Ze zijn dus ingekleurd naar de kleur van de GS zelf.

Voor de mensen die zich dezelfde vraag stellen, hierbij m'n antwoord naar hem toe, het kan ook eventueel nuttig zijn voor andere GS rijders, daarom mijn antwoord hier ook nog eens:

Hallo,

Dit is de link van een van de groene pad's.

http://officialmotografix.com/epages/es ... iewProduct" onclick="window.open(this.href);return false;

Gezien ze gemaakt zijn voor de R1200GS LC adventure ga ik er vanuit dat het groen correspondeert met de kleur van de motor.
Die van mij is wit ingekleurd en sluit goed aan met de kleur van de motor.
Je ziet de prijs en ook de verzendingskosten in pond, dus je kan die gerust zelf bestellen of Indien je wil, en er is interesse van meerdere personen, wil ik die best in 1 bestelling laten afkomen, dan is er maar 1 keer de verzendingskost.

Mvg,
Christ
klapzoen

Bericht door klapzoen »

..

Big Daddy vroeg me in een PB of de pad's transparant of ingekleurd waren en ik heb hem via PB geantwoord.

Voor de mensen die zich dezelfde vraag stellen, hierbij m'n antwoord naar hem toe, het kan ook eventueel nuttig zijn voor andere GS rijders, daarom mijn antwoord hier ook nog eens:

Hallo,

http://officialmotografix.com/epages/es ... iewProduct" onclick="window.open(this.href);return false;

Gezien ze gemaakt zijn voor de R1200GS LC adventure ga ik er vanuit dat het groen correspondeert met de kleur van de motor.
Je ziet de prijs en ook de verzendingskosten in pond, dus je kan die gerust zelf bestellen of Indien je wil, en er is interesse van meerdere personen, wil ik die best in 1 bestelling laten afkomen, dan is er maar 1 keer de verzendingskost.

Mvg,
Christ
klapzoen

Bericht door klapzoen »

..

Hallo,

Mvg,
Christ
Plaats reactie