Je kan het waarschijnlijk zelfs reduceren tot centenjongens. Als ze met onderbroeken rijk konden worden vlogen de koekblikken allicht ook de deur uit.Freddie schreef:Ze hebben dus eigenlijk helemaal niks met motorenZijn gewoon koekblikjongens
Antwerp Moto Store stopt ermee
Moderator: GVN
Re: Antwerp Moto Store stopt ermee
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Logo van BMW moet er dan wel op staan!Bob schreef:Je kan het waarschijnlijk zelfs reduceren tot centenjongens. Als ze met onderbroeken rijk konden worden vlogen de koekblikken allicht ook de deur uit.Freddie schreef:Ze hebben dus eigenlijk helemaal niks met motorenZijn gewoon koekblikjongens
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
U minder bekend waarschijnlijk maar A2 in Charleroi , Enzo in Bergen en Faignoi in Waterloo werden overgenomen door bmwauto dealers.Hun zaak overgelaten omdat ze "binnen" waren of omdat 't water hen aan de lippen stond ? En bmw Brussels , hoeveel mecaniciens en ander personeel werkt daar ? Kunnen die overleven zonder Bornem ?Freddie schreef:Ze hebben dus eigenlijk helemaal niks met motorenZijn gewoon koekblikjongens
-
Walter Gaas
Vooor diegene die zich afvragen hoe de service van BMW Brussels is: Ik ben daar zeer tevreden. Sinds mijn verhuis 6 jaar geleden klant geworden en tot op heden is alles perfect verlopen. Vriendelijke en Nederlandstalige service, geen arrogantie (was wat anders bij Lievens...), afspraken worden nagekomen en de prijs is denk ik in lijn met wat de meerderheid aan andere officiële dealers aanrekenen. Voor mij duidelijk een aanrader. Succes!
Idem hier...hebben op mijn motor mijn zelfgeplaatste extra lichtjes verbeterd zonder (meer)kostWalter Gaas schreef:Vooor diegene die zich afvragen hoe de service van BMW Brussels is: Ik ben daar zeer tevreden. Sinds mijn verhuis 6 jaar geleden klant geworden en tot op heden is alles perfect verlopen. Vriendelijke en Nederlandstalige service, geen arrogantie (was wat anders bij Lievens...), afspraken worden nagekomen en de prijs is denk ik in lijn met wat de meerderheid aan andere officiële dealers aanrekenen. Voor mij duidelijk een aanrader. Succes!
-
YOwan
BMW-brussels is idd. zowel auto + moto dealer.Pol schreef:bmw Brussels , hoeveel mecaniciens en ander personeel werkt daar ? Kunnen die overleven zonder Bornem ?
En waarom zou dit een probleem hoeven te zijn ?
Het één vult het andere trouwens perfect aan.
Als het bedrijf maar goed geleid wordt, daar heeft 'Bornem' volgens mij niets mee te maken !
Mijn vorige moto kocht ik trouwens (2de-hands) bij BMW-Brussels...
Goede en correcte service hoor, geen klachten !
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Vandaag in Gazet Van Antwerpen een artikel over de stopzetting van AMS.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Ik ken de groep Meeusen zeer goed , wat ik dan wel raar vind zo te lezen hier dat hij zich wat gaat weg stekken in Wilrijk
Waar hij nu zit...en hij kon de zaak zo paar meters meer naar de weg brengen , doet hij dat.
Daarom heeft hij naast zijn zaak nog een gebouw bij gezet waar een paar winkels in kunnen en er meer passage is bij zijn zaak voor .......
Maar ik wens ze veel succes
Waar hij nu zit...en hij kon de zaak zo paar meters meer naar de weg brengen , doet hij dat.
Daarom heeft hij naast zijn zaak nog een gebouw bij gezet waar een paar winkels in kunnen en er meer passage is bij zijn zaak voor .......
Maar ik wens ze veel succes
-
bmwfreakske
Ik denk gewoon aan een overstap naar een ander merk...wat korter bij de deur.
Andalousie 09/2018
-
-Wim-
Gents,
Jorssen zal hier zeker zijn redenen voor gehad hebben...
Al de rest is speculatie. Ze gaan heus hun langetermijnvisie niet aan onze neus hangen, en zo hoort het toch ook?
Zij stoten hun divisie motoren af en bieden een alternatief aan waar je kan op ingaan of niet.
Just my 2 cts
Jorssen zal hier zeker zijn redenen voor gehad hebben...
Al de rest is speculatie. Ze gaan heus hun langetermijnvisie niet aan onze neus hangen, en zo hoort het toch ook?
Zij stoten hun divisie motoren af en bieden een alternatief aan waar je kan op ingaan of niet.
Just my 2 cts
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
-
wolfrider
[quote="Paul vde"]Ik ken de groep Meeusen zeer goed , wat ik dan wel raar vind zo te lezen hier dat hij zich wat gaat weg stekken in Wilrijk
Hoezo ?
De tweede, nieuwe zaak komt toch in Wijnegem ?
De zaak in Meerhout blijft gewoon bestaan.
Hoezo ?
R1150GS 2002 ( + bandit 1250 + harley dyna wide )
https://www.facebook.com/wolfrider999?__nodl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/wolfrider999?__nodl" onclick="window.open(this.href);return false;
Idd net nog geweest alles hetzelfde enkel een extra zaak in het Vosveld te Wijnegem! Voor mij persoonlijk veel beter bereikbaar dan AMS.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Doe het of doe het niet. Proberen bestaat niet!
Ik verwacht, behalve wat verschuivingen in het klantenbestand van enkele dealers zal er uiteindelijk niet zoveel veranderen...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
-
-Wim-
Ik ga nu naar Ludwig Motors. ik heb daar ook mijn nieuwe GSa besteld...
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
Ben zelf klant geworden bij Ludwig toen ie een aantal jaren geleden in Beveren startte in de vroegere Fordgarage, en so far nog altijd erg tevreden over z'n team en z'n service.-Wim- schreef:Ik ga nu naar Ludwig Motors. ik heb daar ook mijn nieuwe GSa besteld...
Vanuit Zwijndrecht gewoon even de E17 op en voor je 't weet sta je bij Ludwig. Denk dat je langer onderweg zou zijn naar AMS.
Greetz,
P@trick
P@trick
Klopt...beetje vergistwolfrider schreef:Paul vde schreef:Ik ken de groep Meeusen zeer goed , wat ik dan wel raar vind zo te lezen hier dat hij zich wat gaat weg stekken in Wilrijk![]()
Hoezo ?
.. Genen Discovery Day volgend jaar langs den A12.. 
R 1150 RT - 2004 - Biarritz Blue / R 1200 RT - 2011 - Ostra Grey / R 1200 RT - 2017 - Platina Bronze
-
wolfrider
Een bezoekje aan Meeussen Wijnegem kun je dan combineren met een bezoekje aan Hein Gericke die daar vlakbij zit.
R1150GS 2002 ( + bandit 1250 + harley dyna wide )
Absoluut mee akkoord!!p@rick schreef:Ben zelf klant geworden bij Ludwig toen ie een aantal jaren geleden in Beveren startte in de vroegere Fordgarage, en so far nog altijd erg tevreden over z'n team en z'n service.-Wim- schreef:Ik ga nu naar Ludwig Motors. ik heb daar ook mijn nieuwe GSa besteld...
Vanuit Zwijndrecht gewoon even de E17 op en voor je 't weet sta je bij Ludwig. Denk dat je langer onderweg zou zijn naar AMS.
Ik moest deze week ergens in Boom zijn. En van in Zwijndrecht tot AMS een dikke 35 minuten.

Eerst langs Boom gereden dan. 
Yep, moest eigenlijk in Wilrijk zijn.RBee schreef:Eerst langs Boom gereden dan.

-
stevenrt1200
hallo, Ikzelf was er voor ongeveer een jaar klant bij AMS en ik moet zeggen dat ik er steeds heel correct behandeld ben. Ik ben zowat met alle leden van deze zaak in contact gekomen en er valt mij hierover niks negatiefs te melden. Dit voor zowel de verkoopsafdeling, evenals de mensen van de technische kant. De manager heeft ook meer dan moeite getoond toen er wat perikelen waren ontstaan wegens achterste veerproblemen bij de nieuwe RT lc. Dit hebben ze bij AMS toch maar mooi opgelost zodat ik gewoon verder kon rijden zonder al te veel heibel.Ik hoop dan ook van harte dat al deze mensen gewoon verder mogen werken in een andere Bmw motorzaak. Als het goed is mag het ook eens vermeld worden vind ik, een forum wordt naar mijn mening al te vaak gebruikt om negatieve zaken in het daglicht te stellen!!!
Voor mij is Wijnegem echter te ver verwijderd van mijn woonplaats.
Ikzelf heb nu besloten om voortaan bij Ludwigs motorshop mijn onderhoud te laten doen, gezien ik een verlengde garantie geniet van twee +twee.Ik denk wel dat onze samenwerking vlot zal verlopen en dat de klanten er evenals bij AMS correct behandeld worden.
Nog vele veilige en zonnige kilometers gewenst aan alle forumleden.
Greets,
Steven.
Ikzelf heb nu besloten om voortaan bij Ludwigs motorshop mijn onderhoud te laten doen, gezien ik een verlengde garantie geniet van twee +twee.Ik denk wel dat onze samenwerking vlot zal verlopen en dat de klanten er evenals bij AMS correct behandeld worden.
Greets,
Steven.
Born in '66 at Dendermonde
ride motorfiets sinds '94 Kawasaki ZZR 600, '99 Honda VFR 800, '05 BMW R1200RT en Zumo 550.
'14 R1200RT-LC met Navigator V
ride motorfiets sinds '94 Kawasaki ZZR 600, '99 Honda VFR 800, '05 BMW R1200RT en Zumo 550.
'14 R1200RT-LC met Navigator V
Ludwig is qua concept iets kleinschaliger dan AMS maar daarom niet minder klantvriendelijk of bekwaam. Ikzelf ben er klant vanaf het prille begin (van toen ie nog op z'n voorlopige locatie zat in Beveren) en kan er eigenlijk niets negatief over zeggen.stevenrt1200 schreef:hallo, Ikzelf was er voor ongeveer een jaar klant bij AMS en ik moet zeggen dat ik er steeds heel correct behandeld ben. Ik ben zowat met alle leden van deze zaak in contact gekomen en er valt mij hierover niks negatiefs te melden. Dit voor zowel de verkoopsafdeling, evenals de mensen van de technische kant. De manager heeft ook meer dan moeite getoond toen er wat perikelen waren ontstaan wegens achterste veerproblemen bij de nieuwe RT lc. Dit hebben ze bij AMS toch maar mooi opgelost zodat ik gewoon verder kon rijden zonder al te veel heibel.Ik hoop dan ook van harte dat al deze mensen gewoon verder mogen werken in een andere Bmw motorzaak. Als het goed is mag het ook eens vermeld worden vind ik, een forum wordt naar mijn mening al te vaak gebruikt om negatieve zaken in het daglicht te stellen!!!
Greets,
Steven.
Greetz,
P@trick
P@trick
Ik kom vanuit Geraardsbergen naar St.- Niklaas....dat zegt voldoende denk ik. Correcte en eerlijke mensen die niet moeilijk doen als het over een correte garantie gaat. Dus dik tevreden bij Ludwig.
-
Dirk Pauwels
De service en klantvriendelijkheid is inderdaad top bij de Ludwigp@rick schreef: Ludwig is qua concept iets kleinschaliger dan AMS maar daarom niet minder klantvriendelijk of bekwaam. Ikzelf ben er klant vanaf het prille begin (van toen ie nog op z'n voorlopige locatie zat in Beveren) en kan er eigenlijk niets negatief over zeggen.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project