Vluchtmisdrijf

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
tibogs-er1

Vluchtmisdrijf

Bericht door tibogs-er1 »

Een maat van mij werd afgelopen vrijdag het slachtoffer van een verkeersongeval waarbij de dader is gaan lopen (wordt een rage blijkbaar). Bij deze probeer ik hem te helpen de dader op te sporen....

http://users.skynet.be/stefaandb/opsporingverzocht.html
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Haha, ik houd mijn ogen open: donkere monovolume met schade aan rechterkant.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Livin

Bericht door Livin »

'k Zal erop letten. Ik werk in Woluwe en neem de afrit Kraainem elke dag. Met een beetje geluk ...
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid

Rijden en laten rijden!
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

ik passeer daar ook elken dag ... zal ook uitzien !

ps, diene C1, chapeau voor BMW !!! :shock: dat ding is precies wel behoorlijk sterk ... ik denk dat als de stefaan met ne gewone moto reed hij heel wat meer letsels zou hebben
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
tibogs-er1

Bericht door tibogs-er1 »

XA4, ge hebt gelijk wat die bescherming van die C1 betreft. Op een gewone moto echter doe je wel beschermende kledij aan en dan zou hij toch wat minder last gehad hebben van die schaafwonde en bloeduitstortingen... maar ik zie mij op een C1 nog niet direct met een motopak zitten.
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

ook juste ... ma toch een technisch hoogstandje mijn gedacht ... zeker niks voor mij hoor :wink:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GSven

Bericht door GSven »

tibogs-er1 schreef:XA4, ge hebt gelijk wat die bescherming van die C1 betreft. Op een gewone moto echter doe je wel beschermende kledij aan en dan zou hij toch wat minder last gehad hebben van die schaafwonde en bloeduitstortingen... maar ik zie mij op een C1 nog niet direct met een motopak zitten.
Ik reed wel rond met een beschermende vest, maar de rugbescherming (ok, sommigen vinden dat ni veel waard) deed ik er wel uit. Omdat dat hinderlijk was, aangezien je een rugsteun hebt. En ik ben toch een vlotte 1m80, dan wordt je weer een beetje meer naar voren geduwd met de bescheming. En zoveel plaats is er niet voor een groot persoon.

GSven
WALTER GSAdventure

Bericht door WALTER GSAdventure »

Amai,

zeg ben je zeker dat het een blauwe of dergelijke is? Op een van de foto's merk ik roodachtige schuursporen, is het van het aanrijdende voertuig dan vermoed ik dat we in de richting van een rode of bordeaux kleurige moet zoeken?

In ieder geval suc6.
:wink:
BMW 1200 GSA, 1150 GSA, nu 1250 GSA VAN 2019
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
Plaats reactie