Een maat van mij werd afgelopen vrijdag het slachtoffer van een verkeersongeval waarbij de dader is gaan lopen (wordt een rage blijkbaar). Bij deze probeer ik hem te helpen de dader op te sporen....
http://users.skynet.be/stefaandb/opsporingverzocht.html
Vluchtmisdrijf
Moderator: GVN
-
tibogs-er1
Ik reed wel rond met een beschermende vest, maar de rugbescherming (ok, sommigen vinden dat ni veel waard) deed ik er wel uit. Omdat dat hinderlijk was, aangezien je een rugsteun hebt. En ik ben toch een vlotte 1m80, dan wordt je weer een beetje meer naar voren geduwd met de bescheming. En zoveel plaats is er niet voor een groot persoon.tibogs-er1 schreef:XA4, ge hebt gelijk wat die bescherming van die C1 betreft. Op een gewone moto echter doe je wel beschermende kledij aan en dan zou hij toch wat minder last gehad hebben van die schaafwonde en bloeduitstortingen... maar ik zie mij op een C1 nog niet direct met een motopak zitten.
GSven
-
WALTER GSAdventure
Amai,
zeg ben je zeker dat het een blauwe of dergelijke is? Op een van de foto's merk ik roodachtige schuursporen, is het van het aanrijdende voertuig dan vermoed ik dat we in de richting van een rode of bordeaux kleurige moet zoeken?
In ieder geval suc6.

zeg ben je zeker dat het een blauwe of dergelijke is? Op een van de foto's merk ik roodachtige schuursporen, is het van het aanrijdende voertuig dan vermoed ik dat we in de richting van een rode of bordeaux kleurige moet zoeken?
In ieder geval suc6.
BMW 1200 GSA, 1150 GSA, nu 1250 GSA VAN 2019
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.