Mapsource 6.8

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
GSke

Mapsource 6.8

Bericht door GSke »

Merk bij een herberekening van een route in Mapsource 6.8 verschillen in de route tegenover een herberekening in de 6.5 ! Instellingen zijn nochtans hetzelfde gebleven : 'kortste afstand'.
Heeft iemand dezelfde bevindingen ?

Groetjes,

GSke
fluppie
Contacteer:

Bericht door fluppie »

neen geen extra problemen mee gehad, de betaversie daarentegen van 6.9 was de hel, al is er ondertussen een correctie verschenen.
Het beste is altijd om met je routetool over de oude route heen te gaan, dan zie je wat je doet, ze moeten daar nog veel leren bij mapsource.
Ik ben uiteindelijk mijn viapunten dichter bij mekaar gaan plaatsen, ik weet niet met welke GPS je rijdt, maar 48 viapunten kan elke gps aan.

fluppie
fluppie
Contacteer:

Bericht door fluppie »

wat te vroeg op OK geduwd. Ik gebruik steeds snellere tijd omdat je met de kortere bv door dorpskommen gaat wanneer de ringweg een beetje langer is, geeft ook minder problemen bij herberekeningen heb ik de indruk.

Fluppie
GSke

Bericht door GSke »

Ik heb het zo opgelost. Eerst maak ik een duplicaat van de route en doe alleen daar een herberekening op. Dan zie ik waar de verschillen zitten t.o.v de orginele route. Daar waar de route afwijkt plaats ik een extra routepunt en zo komt alles weer in orde. De herberekende en gecorrigeerde route kan ik dan naar m'n 2610 sturen.

GSke
fluppie
Contacteer:

Bericht door fluppie »

Prima, heb wat bijgeleerd, bedankt.

Fluppie
JohanGS

Bericht door JohanGS »

GSke schreef:Ik heb het zo opgelost. Eerst maak ik een duplicaat van de route en doe alleen daar een herberekening op. Dan zie ik waar de verschillen zitten t.o.v de orginele route. Daar waar de route afwijkt plaats ik een extra routepunt en zo komt alles weer in orde. De herberekende en gecorrigeerde route kan ik dan naar m'n 2610 sturen.

GSke
Ik doe dat ook altijd als ik routes van M&T download, overlaatst roadboek rally 7 gedownd zaten iets van een 100viapoints in :shock:

:wink:
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid ;-)
Plaats reactie