Antwerp Moto Store stopt ermee

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

the riding man

Re: Antwerp Moto Store stopt ermee

Bericht door the riding man »

wolfrider schreef:Een bezoekje aan Meeussen Wijnegem kun je dan combineren met een bezoekje aan Hein Gericke die daar vlakbij zit.
Dat gaat naar ik gehoord heb ook niet meer op, Hein Gericke is daar gestopt. Heb ik van horen zeggen, ben er zelf niet meer geweest sinds lange tijd.
- R1200rt 2015 voor de toerritjes, daguitstappen en vakantie's
janl
Contacteer:

Bericht door janl »

Hein zou een doorstart maken, net gelezen: http://www.nieuwsmotor.nl/motorbranche/ ... agers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bezoek mijn motorblog: http://jeanlemotard.wordpress.com
Like Jean Le Motard op Facebook: https://www.facebook.com/JeanLeMotard.Blog
stevenrt1200

Bericht door stevenrt1200 »

Zoals voorheen vermeld, gisteren mijn eerste onderhoud laten uitvoeren bij Ludwig.
Mijn eerste kennismaking was dan ook zeer positief, faire prijs, beknopte uitleg over hetgeen te gebeuren stond en wat nog belangrijker was. één van de optionele led mistlichten had sinds een tweetal weken last van condens, ze hebben het direct vervangen onder garantie, wat ik ten zeerste op prijs stel. Conclusie, ik ben een zeer tevreden klant. :lol:
Born in '66 at Dendermonde
ride motorfiets sinds '94 Kawasaki ZZR 600, '99 Honda VFR 800, '05 BMW R1200RT en Zumo 550.
'14 R1200RT-LC met Navigator V
spoorman

Bericht door spoorman »

Was vroeger ook klant bij moto store(en tevreden klant)ben vanmiddag bij winge moters geweest daar mijn toeter het niet meer deed,zeer vriendelijk ontvangen en werd direct geholpen,was blijkbaar een veel voorkomend probleem want wisten direct wat ze moesten doen,normaal gezien is het in de meeste gevallen de schakelaar maar bij mij was het de toeter zelf,ze hadden hem in stock en konden mij dus direct verder helpen na een half uurtje wachten met een tas koffie was het probleem verholpen en kon ik terug de baan op en dit alles onder garantie,ik dus weer een tevreden klant :grin:
R1200GS.
J@n

Bericht door J@n »

Als het goed is mag het ook gezegd worden. :thumbright:
Shulty

Bericht door Shulty »

Ik ben de laatste weken regelmatig bij Meeusen Wijnegem langst geweest, ik ben zeer te spreken over de ontvangst en dienstverlening.

Dat wil ik hier toch wel even gezegd hebben ;-)
R1150GSA '04
R1200GSA '10
p@rick

Bericht door p@rick »

Shulty schreef:Ik ben de laatste weken regelmatig bij Meeusen Wijnegem langst geweest, ik ben zeer te spreken over de ontvangst en dienstverlening.

Dat wil ik hier toch wel even gezegd hebben ;-)

Als het goed is mag, nee moét het inderdaad ook gezegd worden !
Maar mij is Ludwig al een vijftal jaren de meest voor de hand liggende dealer, en zie absoluut geen reden om te veranderen.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
wolfrider

Bericht door wolfrider »

the riding man schreef:
wolfrider schreef:Een bezoekje aan Meeussen Wijnegem kun je dan combineren met een bezoekje aan Hein Gericke die daar vlakbij zit.
Dat gaat naar ik gehoord heb ook niet meer op, Hein Gericke is daar gestopt. Heb ik van horen zeggen, ben er zelf niet meer geweest sinds lange tijd.
Vandaag mail gekregen van Hein Gericke en de shop in Wijnegem is inderdaad dicht .
R1150GS 2002 ( + bandit 1250 + harley dyna wide )
https://www.facebook.com/wolfrider999?__nodl" onclick="window.open(this.href);return false;
st1100

Bericht door st1100 »

Ik moest daar gisterenmiddag in de buurt zijn. Antwerpen is het stad en de rest is parking , zeggen ze .... Maar ze vergissen hun in de plek van de parking zenne
Shulty

Bericht door Shulty »

wolfrider schreef:
the riding man schreef:
Vandaag mail gekregen van Hein Gericke en de shop in Wijnegem is inderdaad dicht .
Het logo is zelfs van de muur gehaald.....
R1150GSA '04
R1200GSA '10
RBee

Bericht door RBee »

Hooligan. :shock:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie