Hoi,
Mijn huidige pak is een Amerikaans Aerostich roadcrafter pak.
Dit is een pak dat snel aan en uit kan gedaan worden en over U gewone kledij wordt gedragen. Een geweldig pak voor bv woonwerk verkeer.... enige nadeel...enkel te verkrijgen in Amerika.
Nu de primeur...
Eko motowear uit kontich is bezig met de ontwikkeling van een soortgelijk pak. Dit zou volgend motorseizoen in de rekken moeten hangen.
En het beste nieuws is dat ik het eerste exemplaar krijg om te testen (hoe het zover is gekomen vertel ik wel eens aan de toog, maar ik heb geen aandelen of commerceel belang in deze zaak)
Zodra ik het in mijn bezit heb post ik foto's en laat mijn bevindingen weten.
Awel Danny, ik ben wreed geïnteresseerd, want dat is zo een beetje één v.d redenen dat ik 't ni goe zie zitten om enkel motard te worden, altijd da gedoe met die kledij
Als zo iets uitkomt (en echt goed blijkt te zijn) wil ik zelfs overwegen om mijnen auto weg te doen, en alleen mijne moto te houden
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
ziet er inderdaad wel goed uit dat aerostich pak ! das nu just wa ik zoek se
denk wel da da gemakkelijk is as ge gaat werken met de moto en veel uw kledij moet aan en uit doen ...
We wachten vol ongeduld op EKO
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Hoi iedereen,
Ik hou jullie zeker op de hoogte... en als ze de belofte houden die ze me gedaan hebben zal het zeker uitgebreid getest zijn voor het in de winkelrekken hangt
luc boxer schreef:Hoi danny
Hou mij als je wilt ééns op de hoogte van de kwaliteit van dat pak en de prijs.Eventueel een fotootje van het pak
Hopelijk gaan de sluizen goed open als je aan het testen bent. dan weet je of het waterdicht is hé.
Zoals je weet rij ik naar het werk ook met zo’n aerostitch pak maar is het stilaan aan vernieuwing toe. Het ééndelig pak kost momenteel 727 dollar op http://www.aerostitch.com maar met douane-en transportkosten kan dit oplopen tot 250€
Dat op de foto is niet de aerostitch, maar wel alpinestars drysuit, en kost ongeveer 500 euro hier in België. Enige probleem is dat ze niet in voorraad zijn en ze moeten besteld worden en ik geen geduld heb, en mij dus Richa Kledij gekocht heb, waar ik heel content van ben
de witten schreef:Bij van zeepbroek in Sint Pieters Leeuw hangen er 6 in de rekken recht in de hoek.
550 €
En 't zijn daar serieuze solden momenteel, ze gaan verbouwingen doen, dus moet hunne voorraad weg, open tot en met donderdag 10/11, en dan gesloten voor een maand
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Bij M&T zijn ze zo te zien ook ene aan't testen.
Ne zwart met rood , alla federale politie toestanden van kleur.
Staat een reisreportage in deze maand en de GS rijder draagt hem.
Vorige maand stond er ook al zo'n fotoke van in
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Bij koud en regenachtig weer kun je je geen beter pak wensen als de DIFI thermocombi Husky II. Voorzien van de nodige protectie houd dit pak je droog en warm.
Eigenschappen
De Husky overall is bij uitstek geschikt voor woon-werkverkeer. Je gewone kleding kun je immers een-voudigweg onder deze overall dragen. De Du Pont ® thermo isolering van dit pak zorgt er voor dat je ongestoord de gure wintertemperaturen kunt trotse-ren. Door de grote ritssluiting aan de voorzijde is het aan- en uittrekken van deze overal eenvoudig. Voor extra zichtbaarheid in het verkeer is de overall voorzien van reflectie op de mouwen, de rug en de bovenarm. Natuurlijk is dit pak voorzien van CE goedgekeurde protectoren op schouders, ellebogen en knieën, en een Foam-Shock-Absorber op de rug. Het dubbelmateriaal van Sure-Grip op de schouders en het zitvlak gaan het schuiven op het zadel, danwel het afschuiven van rugzak banden tegen. De mouwen sluiten goed aan en door de wind-cuffs is de overgang tussen handschoen en mouw ook wind- en waterdicht. De pijpen zijn onderaan goed te verstellen door de klitteband sluiting. Het pak is tevens voorzien van drie zakken.
Leverbare maten: XS - XXXL
Advies verkoop prijs: € 169,-
Laatst gewijzigd door luc boxer op 01 nov 2018, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
idd niet veel geld. Ben er ook aan aan't denken om zo een 1-delig pak te kopen. als het makkelijk over andere kledij kan en vlug aan en uit gaat, lijkt me dat wel wat.
zou dat ding ook ergens in België te testen zijn ?
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Van de week ga ik eens een kijkje nemen naar dit pak.
IK heb wel het vermoeden dat Sinterklaas niet bestaat, en waterdichtheid van het pak een relatief begrip zal zijn.
DIFI thermocombi Husky Bij koud en regenachtig
De mouwen sluiten goed aan en door de wind-cuffs is de overgang tussen handschoen en mouw ook wind- en waterdicht.
ik denk dat dat voor een redelijk prijsje een redelijk overalleke is maar dat het ook redelijk kloten zal zijn om hem aan en uit trekken als ge redelijk wat kledij aan hebt (of ge moest ook ondergoed in overal vorm dragen) aangezien het voorste tiretteke redelijk kort is, het stopt namelijk in 't kruis... aangezien ik nogal redelijk veel overallekes draag weet ik dat dat redelijk moeilijk is om dat over andere kledij over je redelijk brede schouders te krijgen en dan nog al die kledij eronder op een redelijk normale plaats te houden.
ik denk dat dat een redelijke en objectieve beoordeling is...
laat eens wa weten en liefst redelijk rap