Toen ik vanavond thuiskwam van het werk (+- 50 km) met de motorfiets, en dat na goed doorgereden te hebben (+150 km/h) merkte ik toevallig bij het binnenzetten van de motorfiets in de garage dat het rechtergedeelte van het motorblok meer warmte afgaf dan het linkse. Dat uitte zich bijvoorbeeld dat de rechter schetsplaat en het rechtse bekledingspaneel warmer aanvoelden dan de linkerkant. Het verschil was duidelijk voelbaar. Heeft iemand anders dit ook reeds opgemerkt? Is het een normaal gegeven? Graag reactie.
Groeten,
Chris
PS: R1150RT 2002 (55000Km)
afgifte motorwarmte
Moderator: GVN
afgifte motorwarmte
Laatst gewijzigd door Chris B op 19 okt 2005, 20:14, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Iron Gonzo
Re: afgifte motorwarmte
hier klopt iets niet???Chris B schreef:dat het rechtergedeelte van het motorblok meer warmte afgaf dan het rechter.
Groeten,
Chris
dat kan gebeuren door een ander mengselverhouding in de cilinder.
het moet niet veel zijn om dit te voelen.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Re: afgifte motorwarmte
Tja , zo is het wel moeilijk natuurlijk , over werke rechter kant hebde het danChris B schreef:merkte ik toevallig bij het binnenzetten van de motorfiets in de garage dat het rechtergedeelte van het motorblok meer warmte afgaf dan het rechter.
Groeten,
Chris
Mogelijks heeft uwe moto meer koeling gekregen langs één kant door de continu blazende wind
Tja ik ben ook geen expert hé
-
Jo De Paepe