ik kap altijd warme choco in mijn handschoenen.
Werkt prima en moet ni stoppen onderweg voor een drankje.
Vermits je dan warm gedronken hebt blijf je op de terugweg ook nog warm
en t kost 2 keer nix
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !
amateurke schreef:ik kap altijd warme choco in mijn handschoenen.
Werkt prima en moet ni stoppen onderweg voor een drankje.
Vermits je dan warm gedronken hebt blijf je op de terugweg ook nog warm
en t kost 2 keer nix
ik drink dat liever uit dan in mijn handschoenen te gieten... vooral choco uit de oase met lekkere avocaat erbij mmm
prinsesje toch, alkool en rijden gaan ni samen
of bedoelde nen echte avocaat van in t gerechtsgebouw
nu, ff alle gekheid op een stokje : ik heb met mijn gewone handschoenen en de standaard CV van den RT nog nooit kou gehad
en k heb nog thermische binnenhandschhoenen liggen voor moest t echt kou worden
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !
amateurke schreef:prinsesje toch, alkool en rijden gaan ni samen
of bedoelde nen echte avocaat van in t gerechtsgebouw
nu, ff alle gekheid op een stokje : ik heb met mijn gewone handschoenen en de standaard CV van den RT nog nooit kou gehad
en k heb nog thermische binnenhandschhoenen liggen voor moest t echt kou worden
Op mijne fun is er geen verwarming hé, ze kenden dat nog niet, 10 jaar geleden
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Ik heb ook verwarmde handschoenen. Van een Italiaans merk, zijn iets van een 140 € geprijst en bevallen zéér goed. Bij vriesweer in combinatie met handvatverwarming van HG zeker geen koude handjes meer. Mijn vriendinnekes apressieren dat ten zeerste als ik ze vastpak.
Heb ook nog een zelfgemaakte dunne body-warmer met verwarming en verwarmde sokken. Laat het maar vriezen, mij houden ze zelfs bij min twintig niet van mijn brommer!
Alleen....het duurt wel efkes voor dak kan vertrekken