Gestolen ! EN TERUGGEVONDEN ! !

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

lerak

Bericht door lerak »

man, gij hebt 'chance' gehad!!!

allez, tof nieuws!
K1200RS alias "The Yellow Cab"
Retsig

Bericht door Retsig »

Luc,
bedankt om mijn fotoke te posten. tof, thanks.

Maurice,
:D :D :D :D :D
neeje, serieus.

Ik weet het, ik heb chanse gehad, ik ga vandaag zeker nog wat extra sloten en kettingen bij halen.

:D Kris
R1200C... zoveel beter dan Prozac !
cis

Bericht door cis »

Prachtig nieuws!

Retsig schreef:
en komende vrijdag gaan we der enen op drinken in de Oase. :P
Is dat bij jou in de buurt?
Want dan komen we beter niet met de moto zeker?...
:wink: Cis
'73 R75/5 --> '91 R100RT --> '96 K1100LTse --> 11/2006 niets meer... Afbeelding
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

supergoed nieuws !!!!! :D
dit horen we heel graag natuurlijk ... ik denk dat de emotie van hem terug te hebben minstens even groot is als wanneer ge ziet dattem weg is ... !!!! Vergeet die lottowinst maar van aanstaande zaterdag, gij hebt uw portie al gehad kris :lol: :wink:

btw, wat me wel interesseert, ben je met de politie tot bij die "stalplaats" gegaan ? Zijn er mensen opgepakt eigenlijk ?

Grtz en veeeeeeeeeeeel rijplezier !!! 8)
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
motorprinsesje

Bericht door motorprinsesje »

Oppakken, na 24 u zijn ze toch weer vrij en meestal komen ze er vanaf met voorwaardelijke straf

in dat apenland mag je alles doen, zelfs tot mensen vermoorden en je bent na 11 jaar vrij :wink:
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Prachtig ! Goed afgelopen en weer een tevreden beemer... ik hoop dat de ontvreemder een aangepaste straf zal krijgen en hoop dat ons rechtsysteem goed zal werken.

Retsig, tot morgen in de Oase :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
bas

Bericht door bas »

Fantastisch en zeldzaam nieuws!!

Ge kunt misschien u verhaal kwijt bij M&T en zo die wakkere burger een M&T -shirt bezorgen. :wink:
Scarto

Bericht door Scarto »

Mijn respect voor de informant :!: :!: Die verdient zeker een beloning en wij een pint.

Groeten
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Waw, ik lees dat hier nu pas!
Okay, moto is terug maar waar zijn die kerels? Dat interesseert mij nu eens heel erg :roll: :twisted: :twisted: :twisted:
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Kris ik ben echt blij voor jou. Van geluk gesproken. Zo zie je maar dat er nog zoiest als burenliefde bestaat. Als je hulp nodig hebt bij de Politie van Gent, ik ken er daar een paar. Morgen gaan we er zeker en vat ene op drinken. Tot morgenavond inden Oase.

Stoffel ;)
Afbeelding
bas

Bericht door bas »

Stoffel schreef:Kris ik ben echt blij voor jou. Van geluk gesproken. Zo zie je maar dat er nog zoiest als burenliefde bestaat. Als je hulp nodig hebt bij de Politie van Gent, ik ken er daar een paar. Morgen gaan we er zeker en vat ene op drinken. Tot morgenavond inden Oase.

Stoffel ;)
Da zult ge inderdaad hun hulp nodig hebben :lol: . Schol :wink:
r1150r

Re: Gestolen ! EN TERUGGEVONDEN ! !

Bericht door r1150r »

Retsig schreef:Ja werkelijk.
Ik kan het zelf nauwelijks geloven maar het is wel zo.
Mijn R1200C is GESTOLEN
In de nacht van dinsdag 18 op woensdag 19 oktober
in de Voskenslaan te Gent
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Als ik naar iemand een foto kan mailen om hier te posten aub ?

Iedereen alstublieft oogjes open en uitkijken naar een beige Cruiser met
chroom cilinderbeugels , chroom uitlaatschilden, blauwe koffers, achterlicht zonder zichtbare bevestiging, km stand 37027 of in die buurt...
kijk ook uit misschien naar mijn nummerplaat MJW202
ze is nu geschrapt maar misschien ... enfin (zucht)

En nog een bijkomend vraagje; heeft iemand ooit gehoord van "GATA MOTORS" ?
Ik ben deze nacht in de buurt van het station nog een witte camionette gekruist met dat opschrift. Ik zeg niet dat het er iets mee te maken heeft maar een beetje zichzelf respecterende motorzaak heeft tegenwoordig een website of is toch op het internet terug te vinden. Over Gata Motors vind ik niks terug.
Ik wil niet te snel doemdenken maar als een moto gestolen word dan gaat ie meestal in een camionette of camion en als er een opschrift op staat van een of andere motorzaak lijkt het minder of niet verdacht mochten er mensen de moto zien ingeladen worden.

Ik had mijn beestje al willen opbergen voor de wintermaanden maar wachtte eigenlijk nog liever tot na de herfstrit.

Dju tedju ! (sorry moest er uit en er zullen er nog veel zo komen)

alle tips zijn uiteraard meer dan welkom en een beloning dat spreekt vanzelf.

Groeten.

Kris.
Ik voel met je mee.
Ik weet hoe het voetlt aangezien ze in juli de mijne ook gestolen hebben !
r1150r
r1150r

Bericht door r1150r »

Retsig schreef:Gasten, vrienden...

Ik heb geen woorden voor mijn contentement mee uit te drukken maar

HIJ IS TERUG :P :P :P :P :P :!: :!: :!:

Yep, nu -laten we zeggen 24 uur na de diefstal heb ik mijn moto terug.

Dankzij een tip van een allochtone medemens die verdachte manipulaties met een motorfiets gemeld heeft en ons zo heeft kunnen leiden naar de -waarschijnlijk voorlopige- stalplaats van mijn Cruiserke.

Enkele huizen verder dan waar mijn moto stond is er een café waar ik natuurlijk eerst ben binnegestapt maar de weinige klanten die er zaten hadden niks gemerkt.
Onze allochtone medemens was vroeger naar huis gegaan en had twee mannen met de moto te voet zien zeulen. Hij moest dezelfde kant uit en vond een en ander wel verdacht dus is hij hen op een veilige afstand blijven volgen om te zien wat er gebeurde.
Toen hij vandaag weer in dat café de uitbater hoorde vertellen dat er een moto gestolen was is hij gaan aanbellen aan het huis van mijn vriend en heeft hij ons naar de plaats gebracht waar mijn moto stond.

Die kerel krijgt van mij een mooie beloning, hij zal niks te kort komen voor de rest van zijne ramadam. :!:

Voor iedereen die helpen uitkijken heeft nen helen vetten dankuwel
Voor de sympatieke en bemoedigende reakties ook, jullie waren een echte steun. :D

en komende vrijdag gaan we der enen op drinken in de Oase. :P

Verder voor wat het hoofdstuk Gata motors betreft, ja ik had dat doorgegeven aan de politie en ze hebben er zeker naar uitgekeken.
Daan en zijn collega -de flikken van dienst, gisteren zowel als nu vandaag- hadden het direct ook over het signalement van die camionette die doorgegeven was. Die twee waren overigens zeer sympatiek en hebben blijkbaar echt wel straf hun best gedaan. De ene heeft zelf ook twee motos en kon precies wel goed inschatten hoe ik me voelde.

Zo, all is well that ends well.
Nu nog mijn alarm dat kompleet om zeep is terug in orde brengen en de rompslomp voor een nieuwe nummerplaat en we zijn weer aan't bollen.

Nog eens heel erg hartelijk bedankt allemaal, jullie sympathie heeft me erg veel deugd gedaan.

een very happy :P Kris.

Oeps, ik lees nu pas dat ge hem terug hebt gevonden !
Ale toch fijn om te horen dat het af en toe ook eens goed kan aflopen.
r1150r
LucVH

Bericht door LucVH »

Motorprinsesje,en ik dacht nog wel da gij een verpleegster was :wink: :twisted: , maar wat een expertise in strafzaken :twisted: :twisted:

Verdoeme ik ben vergeten quoten :cry:
ONE LIFE.....LIVE IT!!

Luc,

BMW R1200GSA LC - R100RT
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

bas schreef:
Stoffel schreef:Kris ik ben echt blij voor jou. Van geluk gesproken. Zo zie je maar dat er nog zoiest als burenliefde bestaat. Als je hulp nodig hebt bij de Politie van Gent, ik ken er daar een paar. Morgen gaan we er zeker en vat ene op drinken. Tot morgenavond inden Oase.

Stoffel ;)
Da zult ge inderdaad hun hulp nodig hebben :lol: . Schol :wink:
:roll: :roll: Oeps s vergeten va(s)t. Haast en spoed is zelden goed :lol:

Stoffel ;)
Afbeelding
Jefke
Contacteer:

Bericht door Jefke »

Dankzij een tip van een allochtone medemens die verdachte manipulaties met een motorfiets gemeld heeft en ons zo heeft kunnen leiden naar de -waarschijnlijk voorlopige- stalplaats van mijn Cruiserke.

Onze allochtone medemens was vroeger naar huis gegaan en had twee mannen met de moto te voet zien zeulen. Hij moest dezelfde kant uit en vond een en ander wel verdacht dus is hij hen op een veilige afstand blijven volgen om te zien wat er gebeurde.
Toen hij vandaag weer in dat café de uitbater hoorde vertellen dat er een moto gestolen was is hij gaan aanbellen aan het huis van mijn vriend en heeft hij ons naar de plaats gebracht waar mijn moto stond.
Die kerel krijgt van mij een mooie beloning, hij zal niks te kort komen voor de rest van zijne ramadam. :!:
Zo zie je maar dat mensen mensen zijn en blijven! Dit verhaal zal het Vlaams Blok niet graag lezen. Vlaanderen heeft nood aan een alternatief tgo de zwartkijkerij, die zo vaak eigenlijk enkel op vooroordelen steunt. Neen, ik doe hiermee niet aan politiek, maar eerlijk is eerlijk.
Hoop maar dat de eerlijke tipgever geen revanche te verduren heeft uit dat duister milieu...
blijf jezelf en geniet van de natuur, het platteland en de mensen...
lid
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Ik ben nog altijd geïnteresseerd in meer details. Allemaal goed en wel dat de moto terug is maar daarmee is het 'probleem' niet van de baan.
Zoiets gebeurt niet 'per toeval' dit is voorbereid. Bovendien niet ver uit mijn buurt dus...

In ieder geval, als motard ben ik blij dat er zulke medemensen rondlopen. Ik wil zelfs bijleggen als we hem ne cadeau geven!
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
lucsa
Contacteer:

Bericht door lucsa »

Retsig
Gelukkig is dit verhaal voor u op deze manier geëindigd.
Hopelijk worden die mannen degelijk aangepakt.
Groetjes Sabien & Luc
Afbeelding
PVC

Bericht door PVC »

Jefke schreef:

Zo zie je maar dat mensen mensen zijn en blijven! Dit verhaal zal het Vlaams Blok niet graag lezen. Vlaanderen heeft nood aan een alternatief tgo de zwartkijkerij, die zo vaak eigenlijk enkel op vooroordelen steunt. Neen, ik doe hiermee niet aan politiek, maar eerlijk is eerlijk.
Hoop maar dat de eerlijke tipgever geen revanche te verduren heeft uit dat duister milieu...
Politiek is een ander forum...en daar doe jij wel aan.
Relax

Bericht door Relax »

PVC schreef:
Jefke schreef:

Politiek is een ander forum...en daar doe jij wel aan.
Nou en? Retsig gaf zelf al iets aan. Jefke heeft het gewoon iets anders verwoord, evenals Vanguard. En het mag eens gezegd worden, zonder te preken.
Als het alleen over BMW moet gaan, zit je hier verkeerd.
w

Bericht door w »

Relax schreef:Als het alleen over BMW moet gaan, zit je hier verkeerd.
Die ervaringsdeskundigen toch :wink:
Danny

Bericht door Danny »

aan 't verhaal te horen zal 't wel ene van de eerste generatie zijn... die wisten nog wat eerlijkheid en werken was :twisted: :twisted: :twisted: :wink:
Harald

Bericht door Harald »

Hier worden grote waarheden gesproken. :lol:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Harald schreef:Hier worden grote waarheden gesproken. :lol:
Al meer dan eens hoor. :lol:

Stoffel ;)
Afbeelding
PVC

Bericht door PVC »

Relax schreef:
PVC schreef:
Jefke schreef: Politiek is een ander forum...en daar doe jij wel aan.
Nou en? Retsig gaf zelf al iets aan. Jefke heeft het gewoon iets anders verwoord, evenals Vanguard. En het mag eens gezegd worden, zonder te preken.
Als het alleen over BMW moet gaan, zit je hier verkeerd.

Wel, 'Jefke' sprak zelfs van racistische uitspraken wanneer iemand in een andere posting schreef dat hij werd gehinderd door een allochtone medemans dus dan was dat detail niet relevant maar als het dan in de positieve zin is des te meer? Dus negatieve ervaringen zwijgen we dood en de positieve prijzen we de hemel in...en liefst nog even het VB erbij sleuren als het even kan.
Plaats reactie