zware 'klak' vooraan UPDATE!
Moderator: GVN
zware 'klak' vooraan UPDATE!
Hi all,
Daarnet reed ik met mijn RT over een nogal slechte straat (Benardstraat) in Gent city. Wegdek is nogal golvend en aangelegd in klinkers die her en der uitsteken. Op een gegeven moment kreeg mijn voorwiel een ongelooflijke put/dwarsrichel op zijn tater dat ik mij een ongeluk verschoot. De klap ging gepaard met een enorme en ongezond klinkende 'klak' die ik voelde in mijn stuur. Omdat het geluid heel sterk leek op afknappend plastiek ben ik direct gestopt en naar mijn spatbord gaan zien. Niks gevonden voor zover ik kon zien in het donker.
Mijn vraag is dus: iemand dit al voorgehad? Kan het zijn dat mijn vering volledig in is gegaan of wat is dat?
thanks,
Xavier
Daarnet reed ik met mijn RT over een nogal slechte straat (Benardstraat) in Gent city. Wegdek is nogal golvend en aangelegd in klinkers die her en der uitsteken. Op een gegeven moment kreeg mijn voorwiel een ongelooflijke put/dwarsrichel op zijn tater dat ik mij een ongeluk verschoot. De klap ging gepaard met een enorme en ongezond klinkende 'klak' die ik voelde in mijn stuur. Omdat het geluid heel sterk leek op afknappend plastiek ben ik direct gestopt en naar mijn spatbord gaan zien. Niks gevonden voor zover ik kon zien in het donker.
Mijn vraag is dus: iemand dit al voorgehad? Kan het zijn dat mijn vering volledig in is gegaan of wat is dat?
thanks,
Xavier
Laatst gewijzigd door Wingman X op 03 dec 2005, 22:23, 2 keer totaal gewijzigd.
-
misterbean
-
Dirk Pauwels
-
Relax
Diksmuide - Nieuwpoort rij je enkel en alleen langs de IJzer. Da's een morele verplichting. Die bochtjes aan Bloso-plas zijn trouwensStoffel schreef:Niet alleen in Gent zulle, al eens Diksmuide en Nieuwpoort aangedaan langs de gewestwegen?Dirk Pauwels schreef:In Gent city heb je blijkbaar een GS nodig op sommige stukken
Stoffel

I know, doe ik soms ook. Maar als het mistig is en 's morgens heel vroeg is het gezien de geringe verlichting niet aangewezen om dan daar door te rijden. Ik rij rond 16 Hr meestal van Nieuwpoort tem Ieper langs den IJzer en het Kanaal Ieper-Ijzer. Wel oppassen van de vele fietsers die er soms met 4 naast elkaar rijdenRelax schreef:Diksmuide - Nieuwpoort rij je enkel en alleen langs de IJzer. Da's een morele verplichting. Die bochtjes aan Bloso-plas zijn trouwensStoffel schreef:Niet alleen in Gent zulle, al eens Diksmuide en Nieuwpoort aangedaan langs de gewestwegen?Dirk Pauwels schreef:In Gent city heb je blijkbaar een GS nodig op sommige stukken
Stoffel
Stoffel
-
Relax
Moet je niet doen op zondagnamiddag bij lekker weerStoffel schreef:I know, doe ik soms ook. Maar als het mistig is en 's morgens heel vroeg is het gezien de geringe verlichting niet aangewezen om dan daar door te rijden. Ik rij rond 16 Hr meestal van Nieuwpoort tem Ieper langs den IJzer en het Kanaal Ieper-Ijzer. Wel oppassen van de vele fietsers die er soms met 4 naast elkaar rijdenRelax schreef:Diksmuide - Nieuwpoort rij je enkel en alleen langs de IJzer. Da's een morele verplichting. Die bochtjes aan Bloso-plas zijn trouwensStoffel schreef: Niet alleen in Gent zulle, al eens Diksmuide en Nieuwpoort aangedaan langs de gewestwegen?
Stoffel![]()
Stoffel
Eén fietser in de graskant is één punt, één in 't water is drie. Twee motoren en elk om beurt vooraan.

@ Xavier een mail kan je sturen maar je beugels in garantie laten vervangen en opsturen is ook niet echt een goedkope optie, tenzij ze de portkosten voor hun rekening nemen... anders effe laten lassen he, is zo gebeurd en er een extra bandijzerke tegenaan...een lik goeie verf en 't gaat een motorleven lang mee en 't zal op die plaats zeker niet meer breken... 't gebeurt trouwens wel meer dat beugels die met bandijzer vastzitten breken op of aan een geplooid stuk... 
o
Laatst gewijzigd door Wingman X op 03 dec 2005, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
YOO
Komaan Harald, vertel
Grtz, Philip!
Heuh, weet ik iets niStoffel schreef:Om op je nieuwe 1200GS te plaatsen heb je een ander formaat nodig!Harald schreef:Hou ons op de hoogte hé Xavier.
Ik wou er ook aanschaffen maar als ik dit hoor![]()
![]()
Stoffel
Komaan Harald, vertel

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
YOwan
Dan zal de polies ook maar nen GS voor de Harald moeten aanschaffen.Danny schreef:Hoe gaat ge ze da op uw werk uitleggen da ge met dien RT rijden nie "plezant" meer vind
De geboorte van de offroad-brigade ...
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!