Bluetooth RT1200 bj 2015
Moderator: GVN
Bluetooth RT1200 bj 2015
Zijn er nog mensen met volgend probleem: op mijn RT zit een radio die ik via de luidsprekers wel kan instellen qua volume/rijsnelheid (auto vol) maar dit gaat niet indien ik radio beluister via mijn helm (systeem helm 6 - bluetooth). Vervolgens vind ik ook dat het volume indien ik de bluetooth gebruik bijna vol open moet staan op de autosnelweg. Voordien had ik de Cardo Q1 en die speelde luider en had auto vol. Ik heb de systeem helmen aangeschaft omdat deze kwalitatief toch beter zijn en omdat ze beide koppelbaar zijn met de motor.
-
hla
- Contacteer:
Re: Bluetooth RT1200 bj 2015
Bij mij zit daar geen bluetooth op!Gerald schreef:Zijn er nog mensen met volgend probleem: op mijn RT zit een radio die ik via de luidsprekers wel kan instellen qua volume/rijsnelheid (auto vol) maar dit gaat niet indien ik radio beluister via mijn helm (systeem helm 6 - bluetooth). Vervolgens vind ik ook dat het volume indien ik de bluetooth gebruik bijna vol open moet staan op de autosnelweg. Voordien had ik de Cardo Q1 en die speelde luider en had auto vol. Ik heb de systeem helmen aangeschaft omdat deze kwalitatief toch beter zijn en omdat ze beide koppelbaar zijn met de motor.
Enkel via de kabel kon ik luisteren naar radio of CD!
Rij met plezier, en geniet.
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid