Hallokes,
Enkele maanden geleden een tweedehands BMW 1100R gekocht bouwjaar 1997. Ben op zoek naar een betrouwbare en betaalbare moterhersteller hier in de regio rond Gent. Graag meer info.
mvg.
MG
Op zoek naar motohersteller.
Moderator: GVN
-
sprint
"Schockaert" uit Aalst zou zeer betrouwbaar/betaalbaar zijn.
http://www.schockaertmotorservice.be/frameset.html
http://www.schockaertmotorservice.be/frameset.html
Marnix.

Hey MG,
ik heb wel redelijk positieve ervaringen met RAD in Sint-Martens-Latem.
prijzig, dat wel, maar ik heb er wat kwaliteit betreft een goed gevoel bij.
Als je je moto binnenbrengt voor een onderhoud dan staat er een vervangmoto klaar en als er iets onvoorziens opduikt dan bellen ze je om te vragen of je dat ook wil laten uitvoeren.
Ik heb nog geen andere dealers geprobeerd in de streek, dus een vergelijk heb ik niet echt.
Wel opgelet; als je banden nodig hebt ga je best naar een bandenboer voor de scherpste prijs. Ik ging onlangs een nieuwe voorslof halen bij de "Gentse Bandencentrale" en 't zou wel een stukje duurder geweest zijn bij mijn dealer.
In Sleidinge zit er naar het schijnt ook een goeie bandenboer.
C yah,
Kris.
ik heb wel redelijk positieve ervaringen met RAD in Sint-Martens-Latem.
prijzig, dat wel, maar ik heb er wat kwaliteit betreft een goed gevoel bij.
Als je je moto binnenbrengt voor een onderhoud dan staat er een vervangmoto klaar en als er iets onvoorziens opduikt dan bellen ze je om te vragen of je dat ook wil laten uitvoeren.
Ik heb nog geen andere dealers geprobeerd in de streek, dus een vergelijk heb ik niet echt.
Wel opgelet; als je banden nodig hebt ga je best naar een bandenboer voor de scherpste prijs. Ik ging onlangs een nieuwe voorslof halen bij de "Gentse Bandencentrale" en 't zou wel een stukje duurder geweest zijn bij mijn dealer.
In Sleidinge zit er naar het schijnt ook een goeie bandenboer.
C yah,
Kris.
R1200C... zoveel beter dan Prozac !
-
MGke
Heykes allemaal,
Was de bedoeling van de ketel na de winter een een onderhoudsbeurt te geven bij een erkende of niet erkende daeler. Helaas sloeg het noodlot toe: moter viel stil bij het afrijden van de oprit. Na enkele seconden opnieuw gestart maar viel terug stil. Gisterenavond nog getankt op 500m van de deur. Startmoter en batterij werkt perfect. Mss verstopte benzinefilter. Zal snel moeten beslissen waar we de ketel gaan laten herstellen.
thx voor de info.
MG
Was de bedoeling van de ketel na de winter een een onderhoudsbeurt te geven bij een erkende of niet erkende daeler. Helaas sloeg het noodlot toe: moter viel stil bij het afrijden van de oprit. Na enkele seconden opnieuw gestart maar viel terug stil. Gisterenavond nog getankt op 500m van de deur. Startmoter en batterij werkt perfect. Mss verstopte benzinefilter. Zal snel moeten beslissen waar we de ketel gaan laten herstellen.
thx voor de info.
MG