Al kunnen deze laatste enkele minuten varieëren van school tot school , Mr Landuyt (of hoe spel je zijn naam, liefst schreef ik 'tlanduit ) denkt dat de school tot 1900 uur duurt, 't zal waarschijnlijk een kwestie zijn van die laatste jeugdige gebruikers of spijbelaars ook zeker de kans te geven heelhuids thuis te komen. Ik ga de politie vragen niet verbaliseren buiten die uren, belachelijk en wat met de mensen die ondertussen 2000€ boeten hebben betaald en een rijverbod hebben opgelopen omwille van deze belachelijke regel, die zonder meer weer eens op zijn Belgisch werd toegepast, als 't daar goed is op dat ene plaatske zal 't overal wel goed zijn... wat een denkvermogen...
De door de school manipuleerbare, oplichtende borden zijn duur en moeten gesubsidieerd worden, tja alles is duur als je dubbele kosten maakt, eerst alles volpoten met borden en daarna nog eens andere borden, de eerste weer wegnemen, blablabla, we zijn goed bezig... Mr 't landüt gelieve de gewone reflecterende borden van 30 nog nie weg te gooien binnen 10 jaar kunnen we ze gebruiken om aan de grens te zetten als er iemand 't land binnen rijd... vooral als jullie deze trend aanhouden zal dat jammer genoeg realiteit worden...
Komt daarbovenop de reactie van VAB (niet te geloven) een goede beslissing juichen ze toe
Verder eist de vab nog aanpassing van diezelfde gewestwegen zodat de chauffeur de noodzaak inziet van die dertig te rijden, weerom -in mijn ogen - absolute larie, de noodzaak is er al nl. de school begint of is uit meer moet dat niet zijn, geen drempels erbij of betonnen bakken waar je dan als 't duister weer lekker kan tegenaan knallen, 't moet nog wel mogelijk zijn om op een normale manier te rijden buiten die uren van beperking (euh dan weer met een andere beperking waarschijnlijk) .... 70 ofzo?? )
wat me de laatste tijd opvalt is het nog meer verschijnen van allerhande verkeersborden terwijl men er minder ging zetten, zo trok ik laatst de zin in twijfel van de borden 90 - 70 - zone 50 aan een afrit van een snelweg (bv om op een parking te rijden) deze borden in combinatie met het Bord einde snelweg wil al zeggen twee keer 't zelfde, einde snelweg is verder aan 90 per uur tenzij anders vermeld, aan 't einde van de parking idem dito, einde 50 per uur, begin snelweg ... van verspilling gesproken...
is er nu echt niemand wakker in Brussel of ben ikzelf echt helemaal niet meer mee