Kisan pathblazer
Moderator: GVN
Kisan pathblazer
Kan er iemand mij helpen met het vinden van de" juiste" witte kabel om een pathblazer(Kisan) op aan te sluiten op een R1150 RT (2003).De firma Moto 2000 uit Gent(invoerder) wilde via telefoon niet helpen,zelfs niet in welke connector ik moest zoeken.Deze firma wil snel verkopen en dan is het trek je plan maar.Bij de verkoop vertelde men mij dat deze montage voor een R1150 RT oersimpel is. Er even langs gaan is iets moeilijker als je in Leuven woont.Bedankt voor alle hulp.
-
John
- Contacteer:
Ik snap echt niet wat iedereen bij die gast gaat zoeken hé! Ik heb die man één maal ontmoet op de Funday en vroeg me toen al af wat die gast daar met zijn stalletje kwam doen. (ook aan de BMW Vlaanderen club trouwens, hoe ze het in hun hoofd halen van die man een plekje te geven)
Maar goed, ieder zijn meug. Het kon zijn dat die man zijn dag niet had of was het mijn smoeltje waar die man het moeilijk mee had. Ik zal het nooit te weten komen. In ieder geval, Moto 2000 staat weerom in de kijker, en dat is het belangrijkste, toch?
Maar goed, ieder zijn meug. Het kon zijn dat die man zijn dag niet had of was het mijn smoeltje waar die man het moeilijk mee had. Ik zal het nooit te weten komen. In ieder geval, Moto 2000 staat weerom in de kijker, en dat is het belangrijkste, toch?
Ik heb hetzelfde mee gemaakt. Ook bij Moto 2000.
Bij aankoop van een roadboek type Travler Road.
'k Had een routing bij en vroeg hem of hij hem eens wilde inplaatsen.
Antwoord was: Alles staat in de gebruikers boek.
Nogthans kost dit apparaat 250€
Die ziet mij ook nooit meer terug.
Ik rijd nog liever gans Belgie rond.
Bij aankoop van een roadboek type Travler Road.
'k Had een routing bij en vroeg hem of hij hem eens wilde inplaatsen.
Antwoord was: Alles staat in de gebruikers boek.
Nogthans kost dit apparaat 250€
Die ziet mij ook nooit meer terug.
Ik rijd nog liever gans Belgie rond.
Re: Kisan pathblazer
@Soundmansoundman schreef:Kan er iemand mij helpen met het vinden van de" juiste" witte kabel om een pathblazer(Kisan) op aan te sluiten op een R1150 RT (2003).De firma Moto 2000 uit Gent(invoerder) wilde via telefoon niet helpen,zelfs niet in welke connector ik moest zoeken.Deze firma wil snel verkopen en dan is het trek je plan maar.Bij de verkoop vertelde men mij dat deze montage voor een R1150 RT oersimpel is. Er even langs gaan is iets moeilijker als je in Leuven woont.Bedankt voor alle hulp.
Ik heb je een PB'ke gestuurd
(@Relax, nu is't aan u om de zin korter te maken