Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Uit de losse pols 9 rechtstreekse overtredingen gezien.
Of je wel dan niet je pinkers heb gebruikt, kan ik niet zien . En waarschijnlijk enkele snelheidsbordjes over het hoofd gezien
Goe bezig Danny. A waveke is hier waarschijnlijk ietsjes teveel van het goede.
P.s. ik heb hier ook nog zo iets liggen van mezelf, maar kan het niet omzetten laat staan posten
Mag ik mee, maar dan wel in Brussel Centrum tijdens de spits, kwestie van 't een beetje spannend te houden
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Hoi gasten
Bij deze heb ik het filmpje verwijderd... Het kan niet de bedoeling zijn dat dit door iemand wordt nagedaan op één of andere ring....Door dit te verwijderen wil ik geen andere op ideeen brengen...
Persoonlijk zal ik ook nooit racen tegen andere of iemand op sleeptouw nemen op deze manier door druk verkeer... het blijft de openbare weg hé en als ik mijne gas half opendraai dan gaat het al harder dan de wet toelaat... dat zullen sommigen op dit forum wel kunnen beamen... meestal neem ik ook geen onbekende mee in mijn kielzog... Dit omdat het in het verleden meer dan één keer misliep....
Mijn verontschuldigingen... ik hoop dat ik niemand op het slechte pad heb gebracht.
Zeg Danny, ik denk dat ge een beetje verschoten zijt van de reacties , is 't nie
Ik veronderstel dat iedereen hier wel wijs en verstandig genoeg is om te weten wat hij ongeveer kan, en wat hij ongeveer aandurft in/rond een file en spitsverkeer (en wat min of meer verantwoord is)
Om even te verduidelijken i.v.m. m'n antwoord, ik ben wel nog niet volledig GeStoord, dus diene sukkel van Parijs ga ik niet achterna (althans niet de bedoeling), diene wortel reed trouwens met ne Jap, en ikke ni
Grtz, Philip!
Vandaag voor het eerst ook eens gefilmd tijdens het rijden. Ik woon in de buurt van rusor dus ben ik maar even doorgegaan met filmen waar rusor gestopt was. Het resultaat kan je op onderstaande link bekijken. http://media.putfile.com/IMG_00027517
Respect voor je beslissing, Rusor. Fouten openbaar erkennen is niet iedereen gegeven.
'k Vind dat soort filmpjes ook leuk om te bekijken, maar..... Just. Tal van redenen.
Filmpjes blijven wel leuk, vb voor een topic om te raden waar het gereden/gefilmd is (cfr dagtripfoto's). Wie??
't zal wel beteren met ouder te worden zekers, Luc. Als Danny die rijstijl alle dagen tentoon stelt zal hem wel niet heel oud worden.
En dan zegt men: "'t was toch ne goeie".
P.S. Ik was vroeger ook ne goeie.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
't zal wel beteren met ouder te worden zekers, Luc. Als Danny die rijstijl alle dagen tentoon stelt zal hem wel niet heel oud worden.
En dan zegt men: "'t was toch ne goeie".
Tja zou zeer spijtig zijn als ze van mij zouden zeggen dat ik ne goeie was... want ik heb nog veel te leren.... dus gaan we nog wat blijven oefenen.