Beste allemaal,
Ik ben nu druk op zoek naar een mooie K1100LT. ABS en een topkoffer mogen aan mijn nieuwe motor niet ontbreken. Waar ik over twijfel is een radio. Ik heb proefgereden op een LT met radio en vond dat best wel leuk op de snelweg.
Mijn vraag; is zo'n radio achteraf relatief eenvoudig in te bouwen? (voor een amateur) Zou je bijv. ook een radio met mp3-speler kunnen installeren?
Graag jullie expertise
vriendelijke groeten uit Heiloo
Menno Lesterhuis
radio inbouw K1100 LT
Moderator: GVN
-
menno lesterhuis
Re: radio inbouw K1100 LT
Hallo Menno,menno lesterhuis schreef:Beste allemaal,
Ik ben nu druk op zoek naar een mooie K1100LT. ABS en een topkoffer mogen aan mijn nieuwe motor niet ontbreken. Waar ik over twijfel is een radio. Ik heb proefgereden op een LT met radio en vond dat best wel leuk op de snelweg.
Mijn vraag; is zo'n radio achteraf relatief eenvoudig in te bouwen? (voor een amateur) Zou je bijv. ook een radio met mp3-speler kunnen installeren?
Graag jullie expertise
vriendelijke groeten uit Heiloo
Menno Lesterhuis
Op die van mij zat radio/cassette standaard. Ik heb trouwens geen idee hoe je zo'n ding in- of uitbouwt; ik kan je dus niet helpen.
Maar wat ik wel kwijt wil, is dat ik de radio of de cassettespeler op de moto eigenlijk zelden of nooit gebruik (of gebruikt heb) ondanks het feit dat ik een grote muziekliefhebber ben. Ik pik wel eens een nieuwsuitzending mee, maar voor de rest...
Veel geluk verder met je zoektocht!!
'73 R75/5 --> '91 R100RT --> '96 K1100LTse --> 11/2006 niets meer... 

-
John
- Contacteer:
Wil je echt genieten bouw dan een setje relatief grote speakers in je helm, mét oorkussen rondom. Zeg maar zoals een koptelefoon.
Speakers op je motor is in feite weg gesmeten geld. Of het moet zijn dat je graag naast je motor staat om te luisteren.
En wil je het écht goed split dan het frontje van de radio behuizing. Dan staat het display recht voor je en de radio kan zelf kan dan zelfs in je achterste opbergvak weg gestoken worden. Zeker bij een niet spatwaterdichte radio moet je allert blijven! Nooit parkeren zonder het afdek kapje want een regenbuitje helpt je radio vrij snel om zeep.
Speakers op je motor is in feite weg gesmeten geld. Of het moet zijn dat je graag naast je motor staat om te luisteren.
En wil je het écht goed split dan het frontje van de radio behuizing. Dan staat het display recht voor je en de radio kan zelf kan dan zelfs in je achterste opbergvak weg gestoken worden. Zeker bij een niet spatwaterdichte radio moet je allert blijven! Nooit parkeren zonder het afdek kapje want een regenbuitje helpt je radio vrij snel om zeep.
Speakers in de helm.
Hmmm...
Ik heb dit ooit overwogen maar dan toch niet gedaan omwille van de veiligheid (mijn kinderen mogen van mij op hun fiets ook geen muziek beluisteren omwille van het feit dat oortjes of een koptelefoontje in het verkeer niet veilig is).
Wat zijn jullie meningen / ervaringen?
Cis
Hmmm...
Ik heb dit ooit overwogen maar dan toch niet gedaan omwille van de veiligheid (mijn kinderen mogen van mij op hun fiets ook geen muziek beluisteren omwille van het feit dat oortjes of een koptelefoontje in het verkeer niet veilig is).
Wat zijn jullie meningen / ervaringen?

Hallo John.John schreef: En wil je het écht goed split dan het frontje van de radio behuizing. Dan staat het display recht voor je en de radio kan zelf kan dan zelfs in je achterste opbergvak weg gestoken worden.
Hoe bedoel je dit?
Heb je wat meer uitleg?
Of heb je eventueel een foto?