conti attack

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
survie

conti attack

Bericht door survie »

Reeds aan het zesde stel banden na 52000km.De eerste banden waren michelin macadam,veel te hard en daardoor slechte wegligging nat wegdek,ongeveer 12000 km mee gereden.Tweede paar banden bt020,zeer goede wegligging maar slechts 10.000 km voor en achter telkens versleten.
Derde paar metzeler z4,voor schuin afgesleten na 8000 km en beide moeten vervangen op 10.000 km.Vierde paar opnieuw bt 020 het nieuwe model,maar slechts 10.000 km.Momenteel op aanraden van bandenboer,conti attack gelegd,al 2000km gereden en geen slijtage te merken,overwegend in duitsland eifel streek gereden.Wat vreet een rt toch banden!.
Francis
Contacteer:

Bericht door Francis »

Hoy Survie,

Zal wel aant ventje zijn rechterhand liggen zekerst :?: :wink:
Mijn 1200rt heeft net geen 10000km, banden zijn nog als nief (of toch bekanst) :wink: 8)
Francis, r12rt

Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook :!:

Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !
R&m

Re: conti attack

Bericht door R&m »

survie schreef:Reeds aan het zesde stel banden na 52000km.De eerste banden waren michelin macadam,veel te hard en daardoor slechte wegligging nat wegdek,ongeveer 12000 km mee gereden.Tweede paar banden bt020,zeer goede wegligging maar slechts 10.000 km voor en achter telkens versleten.
Derde paar metzeler z4,voor schuin afgesleten na 8000 km en beide moeten vervangen op 10.000 km.Vierde paar opnieuw bt 020 het nieuwe model,maar slechts 10.000 km.Momenteel op aanraden van bandenboer,conti attack gelegd,al 2000km gereden en geen slijtage te merken,overwegend in duitsland eifel streek gereden.Wat vreet een rt toch banden!.

Geef mij maar mez6 of michelin. Heb ook met de conti attack gereden en alleen maar slechte ervaringen mee, de eerste 3000km gaat het goed daarna starten de problemen :evil: Op aanraden van jouw bandenboer......simpel, dan zal hij op een setje conti attack meer verdienen dan op een setje mez6.
Plaats reactie