Ben nieuw en een ECHT "bleuke". Ben t'vrouwke van de "pat"(RT 1100).Fotooke op pag. 19 "toon je GS".
Moet nog hééééél veel leren, maar het kribbelt enorm en heb de smaak te pakken.
Tot hoors!
Groeten,Nadine
Moderator: GVN

Fotooke op pag. 19 "toon je GS".

nee nee gelogen ,Maurice schreef:welkom hier;je gaat vlug ondervinden dat ik hier normaalste van de bende ben![]()
![]()
![]()
Tof welkom eigenlijk nog eens een bremermuis (allemaal dameschocoladepitje schreef:Hoi,
Ben nieuw en een ECHT "bleuke". Ben t'vrouwke van de "pat"(RT 1100).Fotooke op pag. 19 "toon je GS".
Moet nog hééééél veel leren, maar het kribbelt enorm en heb de smaak te pakken.
Tot hoors!
Groeten,Nadine
HA de grootste nar allertijden is terug in het land.Stoffel schreef:Zot zijn doet geen zeer, het kriebelt alleen een klein beetje.JüRgen schreef:Welkom, de zotse nar zit nog in Afghanistan, de Kikker in Menen en de zot die alles hier wat probeert te volgen in Dikkelvenne...![]()
Helaba Prins Kaboel, back in town. Nice to hear from you en voor de rest alles kits achter de rits? En de kleine alles goed ermee?R1100RS schreef:HA de grootste nar allertijden is terug in het land.Stoffel schreef:Zot zijn doet geen zeer, het kriebelt alleen een klein beetje.JüRgen schreef:Welkom, de zotse nar zit nog in Afghanistan, de Kikker in Menen en de zot die alles hier wat probeert te volgen in Dikkelvenne...![]()
en als het kriebelt moet je ....![]()
WELKOM pitje.
de chocolade heb ik al opgepeuzelt.
blijkbaar ben je al goed aan het oefenen voor de drag-race(zie foto)
nog veel plezier hier en daarbuiten op uw beemerke.
groetjes
Dirk-sus : Mag ik eens vragen wat zo iets kost 2de hands.
Voor mijn muis
Heb em 4800 Euro betaald. Is van 2001 en zat zo'n 8700 op den teller.
Plezant beestje en een echte aanrader!![]()
Groeten,
Nadine
hola een naamgenote van mijn vrouwtje.chocoladepitje schreef:
Tot hoors!
Nadine!