Welke bike to bike comunicatie voor de R1200RT radio ???

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
fireman_belgium
Contacteer:

Welke bike to bike comunicatie voor de R1200RT radio ???

Bericht door fireman_belgium »

Op de radio van mijn nieuwe R1200RT staat een AUX en INTERCOM functie. Iemand een idee wat ik daar op kan aansluiten ? Ik zou graag een systeem hebben vast ingebouwd op mijn R1200RT zodat ik kan praten met mijn vriend op zijn R1150RT (zonder radio). Brengt BMW zelf iets op de markt voor de nieuwe R1200RT of ... . Iemand al meer info ?
Lp

Re: Welke bike to bike comunicatie voor de R1200RT radio ???

Bericht door Lp »

[quote="fireman_belgium"]Op de radio van mijn nieuwe R1200RT staat een AUX en INTERCOM functie. Iemand een idee wat ik daar op kan aansluiten ? Ik zou graag een systeem hebben vast ingebouwd op mijn R1200RT zodat ik kan praten met mijn vriend op zijn R1150RT (zonder radio). Brengt BMW zelf iets op de markt voor de nieuwe R1200RT of ... . Iemand al meer info ?[/quote

Beste ik ben ook op zoek naar een systeem;
BMW zou nu een tussenkabeltje in productie hebben, een interfacekabel om tussen een communicatiemodule en je radio te steken.

Ik he vorige week navraag gaan doen bij een dealer in Oostende, die beweerde dat op heden dergelijke kabel niet te verkrijgen is.

Ik hoop binnen afzienbare tijd die te kunnen aankopen.

Beste groeten .

Pascal
Lp

Re: Welke bike to bike comunicatie voor de R1200RT radio ???

Bericht door Lp »

fireman_belgium schreef:Op de radio van mijn nieuwe R1200RT staat een AUX en INTERCOM functie. Iemand een idee wat ik daar op kan aansluiten ? Ik zou graag een systeem hebben vast ingebouwd op mijn R1200RT zodat ik kan praten met mijn vriend op zijn R1150RT (zonder radio). Brengt BMW zelf iets op de markt voor de nieuwe R1200RT of ... . Iemand al meer info ?
Beste ik ben ook op zoek naar een systeem;
BMW zou nu een tussenkabeltje in productie hebben, een interfacekabel om tussen een communicatiemodule en je radio te steken.

Ik he vorige week navraag gaan doen bij een dealer in Oostende, die beweerde dat op heden dergelijke kabel niet te verkrijgen is.

Ik hoop binnen afzienbare tijd die te kunnen aankopen.

Beste groeten .

Pascal
jopos

Bericht door jopos »

Ook in nederland zitten we vol smart op dit kabeltje te wachten. Mijn dealer wist echter zelfs niet dat het kabeltje ging komen, dus ben benieuwd of het er nu wel of niet komt.
Plaats reactie