ben op den E40 tussen Leuven en Brussel iemand gepasseerd met nen titanium RT met reflectie strepen op de koffers achteraan. iemand van hier toevallig ?
twas fris van de morgen ... brrrr
Moderator: GVN
twas fris van de morgen ... brrrr
ben op den E40 tussen Leuven en Brussel iemand gepasseerd met nen titanium RT met reflectie strepen op de koffers achteraan. iemand van hier toevallig ?
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member
-
J-P
- Contacteer:
Om 6.30 vertrokken met de 1150GS van m`n meissie de mijne heeft een kapotte voorvorkkeerring), in mijn stadtlerpak. Heerlijk pak
Geen koude voeten of handen gehad. Vanaf 8 uur op de werkPan, geen centje pijn.
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
-
Iron Gonzo
terwijl ik met mijn machienjte naar het werk reed, was het plezant om zien hoe de meeste stonden te sukkelen voor het ijs af hun voorruit te krabben.
gewoon t-shirt, sweeter, windstopper bivakmutsje en geel lederen pakske.
Zo koud was het nu ook weer niet om 07.00uur
Alleen de baan wat glad op bepaalde plaatsen.
gewoon t-shirt, sweeter, windstopper bivakmutsje en geel lederen pakske.
Zo koud was het nu ook weer niet om 07.00uur
Alleen de baan wat glad op bepaalde plaatsen.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Re: twas fris van de morgen ... brrrr
Ik was het niet maar ik bol ook iedere dag van Bierbeek naar Brussel en kom ook regelmatig (vooral herfst-winter) BMW-rijders tegen, ik rij metXa4 schreef:heerlijk toch die bevroren ochtenden als de zon begint op te komen en op het witte gras weerkaatst !
een antracietkleurige RT met citikofferdeksels (platte dus)
Harald,
Heb pas zo'n Schubert C2 helm gekocht, met ingebouwd zonnevizier. Dampt niet aan. Vorige zondag ook een tocht gedaan bij soortgelijk weer (laagstaande zon, ca 2 graden). Heerlijk. Alleen m'n linkse vingertoppen worden steeds weer koud, ondanks de handvatverwarming en -bescherming op m'n GS. Denk dat het komt door het koude koppelingshandle.
Groeten,
Geert.
Heb pas zo'n Schubert C2 helm gekocht, met ingebouwd zonnevizier. Dampt niet aan. Vorige zondag ook een tocht gedaan bij soortgelijk weer (laagstaande zon, ca 2 graden). Heerlijk. Alleen m'n linkse vingertoppen worden steeds weer koud, ondanks de handvatverwarming en -bescherming op m'n GS. Denk dat het komt door het koude koppelingshandle.
Groeten,
Geert.
R 1200 GS zwart 2007 Kijk ook eens op http://www.fietsenpeeraer.be
Afkappen, dan heb je daar geen last meer vanGeert GS schreef:Harald,
Groeten,
Geert.
Geert GS , bedankt , voor mij geen Shuberth meer.
Ben in blijde verwachting van de nieuwe Nolan model 2005 .
ook met zonnescherm.
Op mijn werkpaard rij ik met een BMW syst 4 , en altijd een zonnebril . Dag en nacht .
Dient om de wind en insectjes uit de ogen te houden bij het rijden met open scherm.
Voor uw koude vingers , probeer eens iets over uw hendel te schuiven , rubber stikje of vat tape op kleven . Is minder koud dan dat metaal . Wedden dat het helpt.
Had vroeger een Intruder 800 met leder housjes op de hendels . :wink
Ben in blijde verwachting van de nieuwe Nolan model 2005 .
ook met zonnescherm.
Op mijn werkpaard rij ik met een BMW syst 4 , en altijd een zonnebril . Dag en nacht .
Dient om de wind en insectjes uit de ogen te houden bij het rijden met open scherm.
Voor uw koude vingers , probeer eens iets over uw hendel te schuiven , rubber stikje of vat tape op kleven . Is minder koud dan dat metaal . Wedden dat het helpt.
Had vroeger een Intruder 800 met leder housjes op de hendels . :wink
Hallo Xa4,
Misschien heb je mij gezien.Ik vertek elke ochtend vanuit Aarschot om 7.00 H om naar Brussel te rijden.Ik rij met een zilverkleurige r1150rt met refelctiestrepen op de koffers+extra achterlicht+geel fluo vestje.Ik zie dat je van Leuven bent.Anders bel me eens om af te spreken.Tel 016/531939 na 19H00.
Trouwens heerlijk weertje gisteren om met de motor te rijden.
Misschien heb je mij gezien.Ik vertek elke ochtend vanuit Aarschot om 7.00 H om naar Brussel te rijden.Ik rij met een zilverkleurige r1150rt met refelctiestrepen op de koffers+extra achterlicht+geel fluo vestje.Ik zie dat je van Leuven bent.Anders bel me eens om af te spreken.Tel 016/531939 na 19H00.
Trouwens heerlijk weertje gisteren om met de motor te rijden.
-
Consigliori Wim
- Contacteer:
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Heb nu de gewone winterhandschoenen van BMW gekocht, maar zal eens proberen met de Prowinter handschoenen, staan nu toch in reclame (foldertje bij Motoren & Toerisme). Misschien brengen die soelaas...

Heb altijd last van koude vingertoppen aan de kleinere vingers... desondanks de handvatverwarming, deze zet ik dan ook bijna niet op... helpt toch niet bij dikke handschoenen.
Ik laat jullie wel iets weten

Heb altijd last van koude vingertoppen aan de kleinere vingers... desondanks de handvatverwarming, deze zet ik dan ook bijna niet op... helpt toch niet bij dikke handschoenen.
Ik laat jullie wel iets weten
Laatst gewijzigd door JüRgen op 26 nov 2004, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Ik heb een thermometer van RS geïnstalleerd op de plaats van het radio schermpje (ik heb namelijk geen BMW-radio). De voeler zit juist voor de spiegel (niet in de behuizing omdat ik met running lights rijd en deze de voeler toch wel beïnvloeden).Pvde schreef:Harald, dat thermometerke waarover ge het hebt is dat van Wunderlich?

Dit zijn de details van de thermometer:
De thermometer is aangesloten op het circuit dat naar de radio gaat.
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
Re: twas fris van de morgen ... brrrr
Xa4,Xa4 schreef:ben op den E40 tussen Leuven en Brussel iemand gepasseerd met nen titanium RT met reflectie strepen op de koffers achteraan. iemand van hier toevallig ?
Om hoe laat was dit eigenlijk. Ik rijd meestal tussen 7u20 en 8u van Aarschot (Ramsel) naar Brussel. Ik heb 3M stickers op de koffers plakken en rijd steeds met
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
-
betaburned
Xa4,
Ik heb zo het titanium-grijs - met witte reflector topcase & koffers (geknipt uit een 'autoplaat'klever overigens) - vermoeden, dat ge over mij bezig zijt.
Ik heb gisteren effectief niet veel volk gezien/gepasseerd...
Was het zo ergens rond 08.15-08.30 ter hoogte van Sterrebeek (als ik mij goed herinner).
Het begint effectief al wat rustiger te worden op de baan. Overigens er zijn nog wel een paar RT/LT die vanuit ons kanten E314/E40 tussen 08.00-08.30 den doortrek naar Brussel doen.
In dat opzicht - ook bij Winge motors? - al meegedaan aan hunne jaarlijkse toer - de moeite!
Jo VDB
Ik heb zo het titanium-grijs - met witte reflector topcase & koffers (geknipt uit een 'autoplaat'klever overigens) - vermoeden, dat ge over mij bezig zijt.
Ik heb gisteren effectief niet veel volk gezien/gepasseerd...
Was het zo ergens rond 08.15-08.30 ter hoogte van Sterrebeek (als ik mij goed herinner).
Het begint effectief al wat rustiger te worden op de baan. Overigens er zijn nog wel een paar RT/LT die vanuit ons kanten E314/E40 tussen 08.00-08.30 den doortrek naar Brussel doen.
In dat opzicht - ook bij Winge motors? - al meegedaan aan hunne jaarlijkse toer - de moeite!
Jo VDB
Glotetrotting around - R1200 GSA '14.
-
Jan Somers