Zumo 550

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
STErik
Berichten: 142
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:16
Locatie: Ekeren

Zumo 550

Bericht door STErik »

Ik heb deze morgen mijn Zumo 550 uit mijn lompe p***en laten vallen en hij start niet meer op.
iemand suggesties ??
The road goes ever on...
Léon
Berichten: 713
Lid geworden op: 21 jun 2011, 20:17
Woonplaats: .

Re: Zumo 550

Bericht door Léon »

.
Laatst gewijzigd door Léon op 24 jun 2015, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
STErik
Berichten: 142
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:16
Locatie: Ekeren

Re: Zumo 550

Bericht door STErik »

Dankjewel Leon dat ga ik zeker proberen
Erik
The road goes ever on...
Léon
Berichten: 713
Lid geworden op: 21 jun 2011, 20:17
Woonplaats: .

Re: Zumo 550

Bericht door Léon »

.
Laatst gewijzigd door Léon op 24 jun 2015, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
STErik
Berichten: 142
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:16
Locatie: Ekeren

Re: Zumo 550

Bericht door STErik »

het was een goed idee, maar het heeft spijtig genoeg niet gewerkt, ik ben ondertussen bij waypoint geweest en die hebben ook geen oplossing, schijnbaar wordt de 550 niet ondersteund door Garmin en kan je hem dus ook niet meer opsturen voor herstelling, niet erg sympathieke houding en volgens mij ook niet erg commercieel.
als er iemand op het forum nog suggesties heeft hoor ik het graag, ook eventuele tweedehandse Zumo 550 modellen zijn welkom.
Erik
The road goes ever on...
Polleke G
Berichten: 285
Lid geworden op: 17 nov 2012, 22:11
Locatie: Opglabbeek

Re: Zumo 550

Bericht door Polleke G »

Doe hem eens open,er zitten daar twee stekkers in,een van die zou wel eens los zijn gekomen door de val,of wel de knoopbatterij die er in zit kan ook los gekomen zijn door de val
Je moet gelukkig zijn met wat je hebt ,en niet ongelukkig om wat je niet hebt
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
STErik
Berichten: 142
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:16
Locatie: Ekeren

Re: Zumo 550

Bericht door STErik »

Bedankt Polleke, ge zij mijn redder, deze morgen spel opengevezen en alles nagekeken op schade, de knoopcel zag er goed uit en gaf nog genoeg spanning, de verbindingen allemaal losgemaakt zuiver gemaakt en terug ineen gezet. in eerste instantie ging hij nog niet maar ik had de batterij gemeten en die gaf nog maar 2.4v dus toestel aan een usb lader gehangen en toen sprong hij spontaan in gang. dan software update gedaan en de nieuwe kaarten opgeladen en hij is weer als nieuw.
bedankt voor de reacties.
Erik
The road goes ever on...
Plaats reactie