Ervaringen met Dealer

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door p@rick »

edargpu schreef:
Afbeelding
Mooi, heb er zo al verschillende zien rijden, en die dingen gaan amai mijne frak goed vooruit.
Ik denk inderdaad dat dit in jouw situatie op dit moment de betere keuze is. Tijd brengt raad én heelt alle wonden zegt men, dus who knows staat er binnen afzienbare tijd toch nog iets anders in je garage. Ondertussen wens ik je er heel veel plezante maar vooral veilige en ongevalvrije kilometers mee !
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door V »

Succes met je aankoop Luc, hopelijk kan je terug plezier vinden in het motorrijden.
Grtz V
Afbeelding
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door p@rick »

edargpu schreef:
Afbeelding
Mooi, heb er zo al verschillende zien rijden, en die dingen gaan amai mijne frak goed vooruit.
Ik denk inderdaad dat dit in jouw situatie op dit moment de betere keuze is. Tijd brengt raad én heelt alle wonden zegt men, dus who knows staat er binnen afzienbare tijd toch nog iets anders in je garage. Ondertussen wens ik je er heel veel plezante maar vooral veilige en ongevalvrije kilometers mee !
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door Bob »

edargpu schreef: ik zal links en rechts wel wat commentaar krijgen of erop nagekeken worden:
Ach wat ! Als je de keuze hebt tussen thuis zitten dromen van een ritje met een gemotoriseerde tweewieler, of daadwerkelijk een ritje met een gemotoriseerde tweewieler, dan is die keuze toch zo gemaakt !?!?

Ik zit nu in een situatie waarin het onduidelijk is of ik door mijn rugletsel de ouwe getrouwe R1150GSA wel zal kunnen blijven gebruiken. Ik kijk het nog eventjes aan, maar als op termijn een maxiscooter me de oplossing biedt onder de vorm van pijnloze ritten, dan koop ik er ook direct eentje.

Ik wens je er veel plezier mee, Luc. En een behouden thuiskomst :thumbleft:
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
J@n
Berichten: 347
Lid geworden op: 10 sep 2010, 09:29
Woonplaats: Baal
Locatie: Vlaams Brabant

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door J@n »

Ik heb zo'n ding eens meegekregen als vervanger. En ik was aangenaam verrast. Al zou ik het zelf op dit moment niet kopen maar ik zal zeker niet neerkijken op BMW megascooters. Ik begrijp heel goed dat dit voor sommige mensen de ideale oplossing is en dat ze er heel veel plezier kunnen aan beleven.
En wat Winge Motors betreft: dat is daar dik in orde. :wink:
Flat Twin Power

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door Flat Twin Power »

J@n schreef:Ik heb zo'n ding eens meegekregen als vervanger. En ik was aangenaam verrast. Al zou ik het zelf op dit moment niet kopen maar ik zal zeker niet neerkijken op BMW megascooters. Ik begrijp heel goed dat dit voor sommige mensen de ideale oplossing is en dat ze er heel veel plezier kunnen aan beleven.
En wat Winge Motors betreft: dat is daar dik in orde. :wink:
Zo'n ding gaat ondertussen goed vooruit. Niet meer te vergelijken met de pruttelende scooters van vroeger. Iemand die daar bedenkingen bij heeft raad ik aan om eens een testritje te doen met zo'n Gilera GP 800 scootertje. :shock: :shock:
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door p@rick »

edargpu schreef:Tenslotte,ik zal links en rechts wel wat commentaar krijgen of erop nagekeken worden...
Niets van aantrekken Luc, doe ik ook niet wanneer ik op mijn klasse B Vespaatje tegen door Beveren en nabije omgeving brom...
En ik heb daarbij dan ook nog eens zo'n kompleet niét-assorti fluo-oranje Sys-6 op mijne kop... Wordt tijd dat ik mij eens eens discreter helmke aanschaf.

Afbeelding
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Dirk Pauwels
Berichten: 4703
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door Dirk Pauwels »

Belangrijkste is dat je terug bolt, da's ook onderdeel vd revalidatie.
Wie daar commentaar op geeft lult maar wat..... :roll:
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Dirk Pauwels
Berichten: 4703
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door Dirk Pauwels »

p@rick schreef: En ik heb daarbij dan ook nog eens zo'n kompleet niét-assorti fluo-oranje Sys-6 op mijne kop... Wordt tijd dat ik mij eens eens discreter helmke aanschaf.

Afbeelding
Een discreet rood-wit-groen helmpje? :lol:
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door GSrijder »

Commentaar, niks van...je rijdt terug en da's het belangrijkste. Je kan terug genieten van de glooiende landschappen op rustige wegen. To boldly go where a car rarely comes :!:

Ik zou me dat gerust ook durven aanschaffen en zeker als ik woon-werkverkeer zou doen. Enfin Lucske, kom hem maar eens laten zien aan de Waaslandbrothers, je weet het zijn.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door Werner Von C. »

Dirk Pauwels schreef:Belangrijkste is dat je terug bolt, da's ook onderdeel vd revalidatie.
Wie daar commentaar op geeft lult maar wat..... :roll:

:bsstupid:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door Relax »

Toch maar niks, zo ne scooter.

Ik wuif wel naar de berijders. Middenvingergewijs. Losers.



Voila, vandaag weer m'n strepen verdiend.
I respect your opinion. But I don't give shit.
jakke
Berichten: 3518
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door jakke »

Goede keuze Luc! 8-)
Tegenwoordig zie je al heel veel scooters bollen zenne.
Het is het plezier dat telt.
Freude am fahren. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Frans
Berichten: 748
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:02
Woonplaats: St-Joris-ten-Distel
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door Frans »

[quote="Relax"]Toch maar niks, zo ne scooter.

Ik wuif wel naar de berijders. Middenvingergewijs. Losers.



Dat kan niet... ge hebt uw Middenvingers nodig om diene GSA voort te duwen. :lol:
Dirk Pauwels
Berichten: 4703
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door Dirk Pauwels »

Relax schreef:Toch maar niks, zo ne scooter.
Ik wuif wel naar de berijders. Middenvingergewijs. Losers.
Voila, vandaag weer m'n strepen verdiend.
Relax is terug zijn oude minnelijke zelve, miserie met de GSA is al vergeten. Begon al ongerust te worden dat hij ne softie geworden was, maar alles ok dus :lol: :lol:
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
motorijder
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 jan 2013, 16:57
Locatie: Belsele

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door motorijder »

Tis dan nog een vrij compleet speelgoed met wat toeters en bellen en hoop er heel wat plezier te mogen aan beleven.
Tenslotte,ik zal links en rechts wel wat commentaar krijgen of erop nagekeken worden,maar het is "IK" die moet voelen wat kan en niet kan met mijn gezondheid.
Nu zien of vandaag het B-post wagentje langskomt met de nieuwe Nr.plaat.
Edargpu :wink:[/quote]

beste veel plezier met je aankoop. ik heb zowel de GT als de sport in mijn bezit gehad ik dacht dat is de oplossing met al dat ijzer in mijn rug. maar in mijn geval is het dat niet geworden. Die scooters wegen zoveel als een RT dus voor in en uit mijn garage te duwen of gelijk waar als je de moto aan de hand moet verplaatsen was voor mij teveel. Bovendien zijn de onderhoudskosten veel te hoog in verhouding van hun behouden waarde. Mijn GT heeft 2 jaar te koop gestaan bij de dealer want die verkopen is ook niet makkelijk. Betreft zit houding vond ik trouwens de sport beter dan de GT, omdat de zitplaats langer is en je daar tijdens het rijden op kan verplaatsen. Ik heb ondertussen al 500 km gereden met de nieuwe F 800R en dat zonder problemen blijkbaar is dat iets gebogen zitten toch beter. De F800 neem ik in de hand als een fiets om in mijn garage te zetten (voordeel van een moto met ketting). Maar het meeste dat ik onderweg gebruik is de ESA en die helpt mij echt. met de scooter heb je dat niet en die staat heel hard op zijn veren.

ik zal de laatste zal zijn om de scooter gelijk te maken met de grond, want wie hem kan gebruiken heeft er een prettig vervoermiddel mee. Dat je er niet bijhoort dat is juist dat hebben wij ook moeten ondervinden en dat is een knopje dat je moet omdraaien. al wat telt is hoe jij je er zelf bij voelt en wat een ander er van denkt is niet uw probleem.
zoeken achter de juiste moto met mijn rug probleem heeft mij hopen geld gekost, maar ik ben blij dat de nieuwe F800R er is gekomen want voor mij is dat de oplossing en die moto is echt AF.

ik wens je veilige Km en vooral veel fun.
Ook met een scooter rijdt men nog motor :-) huidige motor F800R
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door edargpu »

Relax schreef:Toch maar niks, zo ne scooter.

Ik wuif wel naar de berijders. Middenvingergewijs. Losers.


Relax,
ik hou u eraan.Kan bijna niet wachten tot dit spannende moment :-P
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door Relax »

@ Frans: up yours.

@ Dirk: ik bén een softie, maar ik steek het goed weg.

@ Luc: 8-)
I respect your opinion. But I don't give shit.
Motard de l'Allier
Berichten: 545
Lid geworden op: 19 mar 2007, 13:50
Woonplaats: Auvergne (Fr.)
Locatie: Auvergne (Fr.)
Contacteer:

Re: Ervaringen met Dealer

Bericht door Motard de l'Allier »

Allez Luc proficiat met je aankoop :thumbright:
Het voornaamste is dat je terug bolt, en wie weet misschien na enige tijd ???

Mvg Motard de l'Allier :wink:
CZ400 -> YZ125 -> KLX250 -> R100RT -> GS1100 '94 -> GS1100 '98 + CB500 -> F650 GS '10 (T)-> 0
Plaats reactie