Lang leve Ebay!
Moderator: GVN
-
Nolle
na mijn vraag hier op het forum ben ik ook eens gaan kijken op Ebay....er stonden toen zo'n 8 geheugenkaartjes in aanbod voor de SP III.Vanguard schreef:Verleden week geboden op een Garmin data-kaartje (128 Mb), vandaag in de bus voor 20.75 Euro. Kan ik nog een paar jaar verder met m'n Sp III. Meer moet dat niet zijn.
![]()
![]()
je kon ook direkt zo'n kaartje aankopen.
omdat ik totaal geen ervaring had met Ebay heb ik dat eerst een paar dagen opgevolgd maar de uitgebrachtte bod's bleven onveranderd.
toen ben ik gaan bieden , telkens werd mijn bod overboden door dezelfde 2 personen , ik heb nu al op 6 ! kaartjes geboden en telkens zijn het de 2 zelfde personen die mijn bod overbieden zodat ik me niet van de indruk kan ontdoen dat de prijs kunstmatig wordt opgevoerd ( door de winkel aangestelde personen ? ) tot die de reeele kooprpijs heeft benaderd.
er schiet er nu nog ééntje over maar ik ben vastberaden om dit ook te laten schieten als de biedprijs de verkoopprijs evenaart.
Ebay zal niet veel meer kwijt geraken aan ik denk ik.
vr gr,
Arnold, die ervaring kan ik delen. Maar de volhouder wint, het kaartje dat ik gekocht heb is van een partikulier. Was niet van plan om het vijfvoudige aan een nieuw Garmin-kaartje te geven. 20 Euro was mijn maximum bod en er kwam 75 cent bij voor het verzenden.
Groetjes
Groetjes
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Je kan speciale programmas downloaden (ezsniper bv) die in jouw plaats bieden op e-bay. Je stelt het maximum bedrag in dat je will betalen en laat dat ding zijn gang gaan. Elke keer iemand bied, bied dat programma in jouw plaats. Het stopt op de moment dat je bedrag bereikt wordt. Op redelijk veel dingen zijn het dus die programmas die tegen elkaar aan het bieden zijn. Enige mogelijkheid om een winnend bod te doen op veilingen die aflopen om 4 uur 's morgens. Er zijn zelfs zeer gestofisticeerde programmas te koop voor de 'professionele" ebayers.
-
sprint
@Rakthi:
Ik gebruik reeds een paar jaar deze Sniper.
http://www.auctionsniper.com/?how=winningbidder
steeds zeer tevreden van, bied binnen de laatste 2sec. van een veiling.
Ik gebruik reeds een paar jaar deze Sniper.
http://www.auctionsniper.com/?how=winningbidder
steeds zeer tevreden van, bied binnen de laatste 2sec. van een veiling.
Marnix.