hey, mijn naam is Frederik, ik ben 29, woonachtig te Puivelde,
heb na een paar andere moto's te proberen (Ducati 748 uit nostalgie, droommoto uit mijn jeugd en Honda CB600 Hornet voor te leren rijden) nu gevonden dat de Duitse kwaliteit en comfort van de bmw's het beste bij mijn lengte passen, ik ben namelijk 1m97, waarbij velen zullen denken, dat valt wel mee, ware het niet dat mijn binnenbeenlengte een volle meter is, wat dus niet echt praktisch is voor motoren, fietsen en auto's, daarom waren die Duc en de Hornet beide aan de kleine kant,
ik had graag een GS adventure gekocht, maar de 2dehands prijzen waren nog niet binnen mijn budget, dan wat rondgekeken wat mij interesseerde qua modellen, toen een maat afkwam met een R1100S die hij te koop wist staan, deze was me iets te duur, maar de interesse in het model was gewekt, en na wat zoeken op 2dehands sites eentje gevonden in de buurt voor een zeer schappelijke prijs, heeft al verwarmde handvaten en sportuitlaat, welke ik zeker wou als opties, juist mettertijd nog eens zien voor een setje zijkoffers en tanktas, dan kan ik in de toekomst eens wat roadtripkes doen met 2 maten van mij
dit is ze, gsm-kwaliteit foto, sorry daarvoor, maar er zullen wel snel betere foto's volgen als ik er eens mee ga rijden met de vrienden
voor de mensen die zullen denken, de R1100S is een van de minder ruime moto's in het gamma, ja, dat klopt wel, maar het is toch nog beter dan veel Japanse en Italiaanse moto's

, en dit zal sowieso niet mijn enige moto blijven, der komt mettertijd wrs wel eens een GS Adventure of een K1200S zou me ook nog kunnen bekoren

,
dit was het zo wel een beetje, een nieuwe bmw-rijder is opgestaan, als ge mij eens ergens tegenkomt of ziet staan, moogt ge gerust een goeiendag komen zeggen en een babbelke doen