Spionage foto van een Duits/Japanse studie!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
John
Contacteer:

Spionage foto van een Duits/Japanse studie!

Bericht door John »

Het zat er al lang aan te komen ja! Als je kijkt hoeveel plastic er de laatste jaren op de Beemers te vinden is en alle tradities over boord worden gesmeten om toch maar meer volk voor het blauwe propellertje te winnen.

ZIEDAAR!!!

Het is dus begonnen hé!
Hieronder de eerste spionage kiek van de BMWUKI ( uit te spreken als be-ém-woeki)
:roll: :roll: :roll: :idea:
Afbeelding

Meer details volgen later.
Harald

Bericht door Harald »

Ziet er goed uit John.
Nu nog valbaren maken :?:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
John
Contacteer:

Bericht door John »

Ja! het zal nodig zijn, ze heeft al twee lessen gehad en twee keer die BMWuki tegen de vlakte geparkeerd. Ik begin al serieus te twijfelen aan mijn rij-instrukteur eigenschappen :roll:
Vandaar dus dit nieuw project. Een samensmelting van twee werelden. Uit pure noodzaak (want ik heb geen Japanse knipperlichten) ben ik begonnen aan de ombouw van dat semi-racertje naar een meer handelbare lesfiets. Eigenbouw stuur uit roestvrij staal. Koplamp-unit van een K100. Nu dus nog valbaren mét valblokken, een eigenbouw digitale versnellingsindicator en de kleur van die wielen en zadel aanpassen. Best ook nog dikke rondellen in de carbs steken want zodra dat wicht wat meer snelheid begint te maken kan ik ze uit de bomen gaan plukken denk ik! :wink:
Harald

Bericht door Harald »

Vrouwen hé :lol:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
John
Contacteer:

Bericht door John »

Dank aan Gunter om mijn geheugen terug op te frissen! (we zijn een beetje demment aan het worden zekers)
We hebben er dus een ander stuurtje opgezet en wonder boven wonder... ze is met de handel recht gebleven deze keer. De oefeningskes tussen de pilonnekes lukt al heel aardig.
MAAR...nu zoek ik dicht bij huis een terrein waar er op zondag geen verkeer is en dat ook nog groot genoeg is om wat meer snelheid te kunnen maken en de bochten, uitwijk en noodstop oefeningskes te kunnen oefenen. Mijn vriendinneke heeft GEEN motorrijbewijs, dus het kan niet op de echte openbare weg.
Wie weet zo ergens een plaatske?
Gunter

Bericht door Gunter »

Ik heb veel geoefend in Wilrijk achter Atlas Copco, waar het vroegere examencentrum was voor je rijbewijs, wel alleen in het weekend, in de week rijden daar wel wat camionnekes op dat plein :wink: .

mvg Gunter
K1200RS '00 en Ducati 900ss '98

clublid
John
Contacteer:

Bericht door John »

Merci! We gaan daar eens een kijkje nemen.
Plaats reactie