pvde schreef:Yep,
Relax, lees
DIT maar eens.
Het is al meerdere jaren dat organisatoren van clubritten en Clubleden dit probleem aankaarten bij het bestuur.
Als een organisator van een rit zijn rit vroeger wil vrijgeven op de ledenzone dan zouden ze dit moeten respecteren maar blijkbaar hebben ze daar geen oren voor.
In het verleden zijn er meermaals door leden opmerkingen gemaakt dat de gps files op de ledenzone veel te laat verschijnen en werd de vraag ook al meerdere keren gesteld om ze vroeger op de ledenzone te plaatsen.
Velen hebben een druk familiaal of proffecioneel leven en kunnen niet altijd "a la minuut" de route nog downloaden, bewerken, herberekeken en in de gps laden.
Waarom kan men de GPS file niet vanaf minstens 3 a 4 dagen voor ze gereden word op de ledenzone plaatsen (Zondag rit = woensdagavond op de ledenzone).
Als lid van de club heb je toegang tot de ledenzone en dan heb je voldoende tijd om je voor te bereiden tegen de komende rit.
Als er dan mensen zijn die de rit vroeger willen rijden dan kunnen ze alsnog feedback geven aan de organisator, maar laat in het clubreglement vaste regels opstellen zodat er bij misbruik kan opgetreden worden tegen personen die negatieve commentaren leveren voor de rit officieel is gereden.
PVDE ,
lees ook eens DIT onderstaande , want deze heb je blijkbaar over het hoofd gezien
Houdoe
Ik heb als organisator van de K-Tour het GPS gedoe overgelaten aan een collega biker (ingewijden weten wie), nadat we samen de route hadden gereden 10 dagen vooraf heeft die de "upload" doorgestuurd naar het secretariaat en naar mij.
Ik heb in mijn dommigheid (had nochtans kort ervoor een mail ontvangen van MDC) nagelaten om dit dan zelf door te sturen naar de webmaster.
De zaterdag voor de rit ben ik gecontacteerd door onze voorzitter rond 17.00 u. (ik was toen zelf nog op een oldtimerrit) en is de rush begonnen, die uiteindelijk nogal wat voeten in de aarde heeft gehad, want blijkbaar dient de effectieve plaatsing op de ledenzone "gevalideerd" te worden, en dit kan slechts door 2 personen.
Misschien moeten we als organisator een contact hebben op bijvoorbeeld vrijdagavond of zaterdagmorgen om een goed verloop van de plaatsing bevestigt te krijgen, want in de late zaterdagnamiddag nog iets rechttrekken is idd zeer moeilijk (betrokkenen kunnen moeilijk iedere zaterdag van het "prachtige motorseizoen" beschikbaar zijn).
Ik laat het alvast niet aan mijn hart komen, volgend jaar is er een 18de K-Tour

R100RS/R100R Mystic
Droozy
Provincie: Caprice (EEKLO)