Kwa looks moet ik zeggen dat iedereen wel z'n kopje draait als ie passeert
K1200R
Moderator: GVN
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Je begint ze alleszinds meer en meer te spotten... is blijkbaar een succes... heb er al drie gezien in Luxemburg en Duitsland, en zeker al vier in Vlaanderen, vandaag nog eentje in Melle
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

WAAAAAAAAAAAAHHHHWWWWWWW
Amaai wat is dat een bom.
Vandaag als vervangmoto zo ne K1200R meegekregen.
Is een geweldig beestje.
staat ne remus uitlaat op en die geeft 7 paarden extra.
Komt op 170PK's uit
Met mijn madam achterop terug van de dealer naar huis.
en dan effe alleeen gaan spelen.
min punt zijn de kleine speigels , maar ik ben mijn grote RTspiegels gewoon hé
Morgen voormiddag even de snelweg op denk ik , en eens zien wat hij daar te vertellen heeft.
Weet iemand of er gelitst gaat worden morgen
Amaai wat is dat een bom.
Vandaag als vervangmoto zo ne K1200R meegekregen.
Is een geweldig beestje.
staat ne remus uitlaat op en die geeft 7 paarden extra.
Komt op 170PK's uit
Met mijn madam achterop terug van de dealer naar huis.
en dan effe alleeen gaan spelen.
min punt zijn de kleine speigels , maar ik ben mijn grote RTspiegels gewoon hé
Morgen voormiddag even de snelweg op denk ik , en eens zien wat hij daar te vertellen heeft.
Weet iemand of er gelitst gaat worden morgen
-
Shulty
Ik wil er wel op passen van de namiddag, zulle!!!Harald schreef:Heb net nog een toerke gaan doen,
geweldig speelgoed.
maar gevaarlijk voor de portemonée![]()
Voor ge het goed beseft hang je al lang in de
illegale zone te tuffen en dan zijde niet eens aan de gas
gaan hangen.
had er graag eens mee naar de Ardennen gereden , maar ik moet helaas gaan werken straks .
Greetz,
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
Ik heb hem deze morgen vroeg gaan terug brengen bij de daeler
Maar was wel blij om op mijn ouwe getrouwe te zitten.
Zo'n speelgoed is leuk maar ooooo zo gevaarlijk en snel.
Heb gisteren op een HD bijeenkomst gewerkt in Leopoldsburg , die bakken brullen ook maar ik hou het bij het gebrul van een beemer
Maar was wel blij om op mijn ouwe getrouwe te zitten.
Zo'n speelgoed is leuk maar ooooo zo gevaarlijk en snel.
Heb gisteren op een HD bijeenkomst gewerkt in Leopoldsburg , die bakken brullen ook maar ik hou het bij het gebrul van een beemer
-
brit
@ Xavier,
Bij een normale rijstijl, ligt het verbruik rond de 6 à 6,5 liter. Bij een iets sportievere rijstijl, wat je bijna niet kan laten met dit machien, loopt het verbruik gemakkelijk op tot 7 à 8 liter.
Wat betreft de rubberkes zaten er bij mij af fabriek een stelletje Michelins Pilot Power op. Vorige week heb ik uit voorzorg maar een nieuwe achterband gestoken en dit bij bijna 8000 km. Mijn inziens kon er nog gemakkelijk 1000 à 1500 km bij maar bij dit herfstweer vond ik het niet verantwoord om dit risico te nemen. MIjn dealer heeft me wel gefeliciteerd
omdat ik de eerste was die zoveel kms haalde met zijn eerste achterband. De meesten halen maximaal 4000 tot 4500 km en dan is het rubber er door. Ik zal je niet hoeven te vertellen dat de levensduur van de banden sterk afhangt van de rijstijl en van de bestuurder.
Ik persoonlijk heb een redelijk normale rijstijl (denk ik) alhoewel,
Greetz
Bij een normale rijstijl, ligt het verbruik rond de 6 à 6,5 liter. Bij een iets sportievere rijstijl, wat je bijna niet kan laten met dit machien, loopt het verbruik gemakkelijk op tot 7 à 8 liter.
Wat betreft de rubberkes zaten er bij mij af fabriek een stelletje Michelins Pilot Power op. Vorige week heb ik uit voorzorg maar een nieuwe achterband gestoken en dit bij bijna 8000 km. Mijn inziens kon er nog gemakkelijk 1000 à 1500 km bij maar bij dit herfstweer vond ik het niet verantwoord om dit risico te nemen. MIjn dealer heeft me wel gefeliciteerd
Ik persoonlijk heb een redelijk normale rijstijl (denk ik) alhoewel,
Greetz
Allow, ben een newbie hier en zal me even voorstellen... ben Stephan, 38 jaar, vader van 3 kinderen en rij al kontinu van mijn 18 jaar met de moto (+- 20.000 a 25.000 km per jaar) - ik rij vooral woon-werkverkeer tss Scherpenheuvel en Evere, sinds september elke dag met duo
Eerst waren het sportmotoren, nu de Fazer 1000 (met 73000 km op de teller op nog geen 3 jaar) vanwege de rechte zithouding en waarschijnlijk na nieuwjaar de K1200r met Abs en zonder ESA. De perfekte kombinatie van al het voorgaande dat ik gehad heb
Ik had ook even enkele vraagjes over de K1200R ....
Specifiek het verbruik en de onderhoudskosten ... jaja ik let buiten de aankoop een beetje op de extra kosten
want de K1200r is niet de goedkoopste naked he
Ik hoor daar de wildste verhalen over. Is er hier iemand die dit bijgehouden heeft in een bestand of zo ?
Ik heb ook al 2 testritten achter de rug en ik moet zeggen die motor is echt verslavend
Zie hier (Ik wil geen sluikreklame zele)
http://www.2fast4u.be/forums/showthread ... ght=k1200r
Het zijn Scarver en ikzelf die gelijktijdig eentje zullen aanschaffen ...
Nog een vraagje houden alle dealers zich aan die 3 a 4 % korting regel ??
mvg
Stef
Eerst waren het sportmotoren, nu de Fazer 1000 (met 73000 km op de teller op nog geen 3 jaar) vanwege de rechte zithouding en waarschijnlijk na nieuwjaar de K1200r met Abs en zonder ESA. De perfekte kombinatie van al het voorgaande dat ik gehad heb
Ik had ook even enkele vraagjes over de K1200R ....
Specifiek het verbruik en de onderhoudskosten ... jaja ik let buiten de aankoop een beetje op de extra kosten
Ik heb ook al 2 testritten achter de rug en ik moet zeggen die motor is echt verslavend
Zie hier (Ik wil geen sluikreklame zele)
http://www.2fast4u.be/forums/showthread ... ght=k1200r
Het zijn Scarver en ikzelf die gelijktijdig eentje zullen aanschaffen ...
Nog een vraagje houden alle dealers zich aan die 3 a 4 % korting regel ??
mvg
Stef
Is dat hem dan.
http://www.k1200sport.nl/Burnout%20K1200R.AVI
Geniet van de vrijheid tijdens het rijden.
Jow, ik ben bij Hasselts motorhuis geweest voor ne prijs en ne maat van mij gaat naar Winge maar ik heb veel goeds gehoord van Meerhout dus ik weet het niFillegaaz schreef:Hallo, ik dacht dat ik den enigste was van Montaigu. Welkom !
Waar dacht je de K1200R te kopen ? Bij Winge-Motors ? Of misschien in Meerhout ?
Ik ben in feite van Schunnebroek.
Ik wil de mijne aanschaffen als mijne Fazer verkocht is ...
mvg
Stef
Ja idd zo ene maar liefst nie diegenedirk-sus schreef:Is dat hem dan.
mvg
Stef

[/url]