Harald schreef:Nopa, is dat ergens in de buurt van Kane , langs de Maas
De Maas in Kotem .
Soms zie je vanop die plek waar de foto onder rechts getrokken is binnenvaartschepen in de lucht over het Juliana kanaal varen.
Niet dat er kruiden ofzo aan te pas komen maar er zit een hoogte verschil van enkele meters tussen de 2 dijken.
Noel.
'k ben daar (Kotem) in de buurt geboren, heel de familie woont daar nog. Mijn vrouwtje is zelfs geboren in Leut, kasteel Vilain XV geloof ik dat het nu heet, één van de kastelen die aan bod kwam in de kastelentocht van de bmw-mc-vl.
Ben naar A'pen getrokken als missionaris
Ik heb tijdens mijn legerdienst een weekje op de bunker van Eben emael gelogeerd.
vandaar dat ik wist dat de Maas de grens vormt met onze Noorderburen.
En tja mijne boezemvriend Stoffel woont aan de schreve, dus de link was rap gelegd hé
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
'k ben daar (Kotem) in de buurt geboren, heel de familie woont daar nog. Mijn vrouwtje is zelfs geboren in Leut, kasteel Vilain XV geloof ik dat het nu heet, één van de kastelen die aan bod kwam in de kastelentocht van de bmw-mc-vl.
Ben naar A'pen getrokken als missionaris
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
hoeveel tijd zat er tussen het thuiskomen en het maken van de foto???
ik denk dat er nog een pak meer zal hebben opgelegen.
als je nu het nieus al hebt gehoord op de radio dan weet je dat de fille in Nederland pas was opgelost om 06.00 uur deze morgen.
HET ZAL JE MAAR OVERKOMEN
Gonzoman, foto direct gepakt. Gisterenavond viel het nog wel mee..dankzij mijn groot scherm hé... Ben benieuwd voor komende week want zie het niet zitten om met de auto te bumperen naar Brussel
??????? Xavier waarom was het uw week niet? Vertel, gooi het in de groep zo kan je het misschien beter verwerken.
Wel, omdat ge d'er zelf naar vraagt: woensdagavond prijs gehad op de Ring in Grimbergen. Iemand die van linkse vak naar midden kwam had me niet gezien en heeft me vol opzij gepakt. Spiegels in 1000 stukken, valbeur in zijn deur, en koffer in zijn achterdeur. Door de duw lag ik er bijna...maar heb me kunnen stabiliseren en ben dus niet platgewalst. Wat verderop papieren ingevuld. Spel is nu in handen van de verzekering. Eigenlijk niet veel gescheeld of d'er was hier ne forummer minder.
Ikzelf heb geen schrammeke, RT mist spiegel. Schaafwonden op koffer, valbaar en kuip vlak voor de spiegel.