Barstjes in adv ruit.

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
noek
Berichten: 398
Lid geworden op: 11 okt 2004, 21:00
Woonplaats: Mortsel
Locatie: Antwerpen

Barstjes in adv ruit.

Bericht door noek »

Na een motor wk zijn er barstjes ontstaan rond de bovenste gaten van mijn adv scherm dat ik op mijn gs had geplaatst. De rubber dichtinsringen van mijn vorig scherm (het origineel gs scherm)heb ik terug gebruikt. Zijn de dichtinsringen (bovenste beugel)van een gsa scherm verschillend met deze van een gs scherm? Het aanhaal moment heb ik gerespecteerd.
noek
Berichten: 398
Lid geworden op: 11 okt 2004, 21:00
Woonplaats: Mortsel
Locatie: Antwerpen

Re: Barstjes in adv ruit.

Bericht door noek »

Al 93 lezers......en niemand een oplossing/antwoord?
Dit probleem heb ik al meermaals gezien op verschillende adv schermen model GS 2007-2010.
Laat je horen......
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Barstjes in adv ruit.

Bericht door Relax »

Check anders ook hier 'ns: http://forums.bmwgsclub.nl/index" onclick="window.open(this.href);return false;
I respect your opinion. But I don't give shit.
Danny
Berichten: 6460
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Barstjes in adv ruit.

Bericht door Danny »

de stalen kraagbus is dezelfde, aan 't aanhaalmoment kan 't niet liggen want vaster dan tot tegen de kraag kan je gewoon niet draaien...
noek
Berichten: 398
Lid geworden op: 11 okt 2004, 21:00
Woonplaats: Mortsel
Locatie: Antwerpen

Re: Barstjes in adv ruit.

Bericht door noek »

Oei..."stalen" kraagbus....dat is het dan, zit enkel rubber dichting in. Bedankt Danny. Bij demontage MRA scherm geen stalen kraagbussen gezien,dus enkel rubbers terug gebruikt....dat is het dan. Je had me anders nog gewaarschuwd voor barstjes. Dom van me. :cry:
Plaats reactie