Hoi,
Heb een NavigatorII
Heb de kaart EuroTrafcam geïnstalleerd.
Probleem: telkens ik opstart start hij de kaart "Benelux traffic cameras"op.
Ook wanneer ik deze uischakel (menu - info - kaartinfo), en BMW motorrrad aanvink.
Het systeem wezrkt volgens mij niet goed meer. Het program herkent bepaalde straten niet, de kaarten zijn onbetrouwbaar....
Hoe kan ik deze kaart van het toestel wissen? En gewoon mijn BMW Motorrad kaart gebruiken?
BENELUX TRAFFIC CAMERAS
Moderator: GVN
Dag Erlend,
Ik vermoed dat je enkel de map van de traffic camera's hebt overgezet.
Deze veegt in principe je andere mappen uit, want het betreft een overlay. Want de ene map veegt de andere uit.
Deze overlay bevindt zich als map in je mapsource programma. Dus je neemt de map van je camera's, je selecteert het kaartmateriaal dat je wil en dan schakel je over naar je cityselect of citynavigator en je selecteert daar ook alle kaartmateriaal dat je op je toestel wil zetten.
Nu zou je in je selecties zowel je standaard kaarten als ook het kaartmateriaal van de camera's moeten zien.
Dit moet je in zijn geheel overzetten naar je toestel. En dat zou geen probleem mogen geven.
Multi
Ik vermoed dat je enkel de map van de traffic camera's hebt overgezet.
Deze veegt in principe je andere mappen uit, want het betreft een overlay. Want de ene map veegt de andere uit.
Deze overlay bevindt zich als map in je mapsource programma. Dus je neemt de map van je camera's, je selecteert het kaartmateriaal dat je wil en dan schakel je over naar je cityselect of citynavigator en je selecteert daar ook alle kaartmateriaal dat je op je toestel wil zetten.
Nu zou je in je selecties zowel je standaard kaarten als ook het kaartmateriaal van de camera's moeten zien.
Dit moet je in zijn geheel overzetten naar je toestel. En dat zou geen probleem mogen geven.
Multi