Xa4 schreef:voor degene die interesse moest hebben ... ik verkoop mijne blackline !!!! (als ik die madam bij mijne nieuwe GT ga krijgen tenminste)
ik sta te popelen om dat beest (de moto dus) es te kunnen bestijgen ... woehoe ! laat maar komen die handel
Xavier
Je moto moet je als topic bij te koop zetten en die meid moet je als topic gezocht zetten.
Ziet er inderdaad een prachtig machien uit al vind ik de snuit iets van de FJZ meehebben...
zeker en vast danny ... op voorwaarde van een goei zitpositie en een grotere grondspeling zou dit wel es ne hele harde klap voor yamahonda kunnen worden
ik kan niemeer waaaaaachtttteeeennnn ... nnd !
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
[quote="Danny"]direct effe in de Yamahonda vijver vissen met deze ketel... zoveel is wel zeker... dat wordt bonje en daar komen klapjes van... [/quote]
Ik denk dat ze vooral in de Kawawinkel daar niet vrolijker op zullen worden. De Beêmmer doet me toch wel denken aan hun zwaarste toerbuffel...
enne Xa4 ...effe wachten doet zoveel meer deug nadien jong
In de vijver vissen? Misschien, maar als ik zo wat testverslagen en vergelijkingsritjes lees hebben ze bij BMW toch nog wat werk te verzetten willen ze qua draaikultuur voor zowel motorblok als versnellingsbak op hetzelfde schavotje eindigen.
het is eindelijk tot BMW doorgedrongen dat die uitlaat door de koffer op niets trok , dus eindelijk 2 volwaardige koffers, denk wel dat er in der tijd veel afgehaakt hebben voor de RS/GT vanwege de koffers.
Denk alleen dat die kofferverbetering gaat doorwegen in de prijs
Hoop dat die poppemiekes meekomen naar het salon in Brussel
In de vijver vissen? Misschien, maar als ik zo wat testverslagen en vergelijkingsritjes lees hebben ze bij BMW toch nog wat werk te verzetten willen ze qua draaikultuur voor zowel motorblok als versnellingsbak op hetzelfde schavotje eindigen.
Ge hebt toch ook al met een boxer gereden he John, als ze aan U kunnen verkopen en er hunnen nr één van kunnen maken dan slaagt deze vierpitter zeker
awel da denk ik ook se ! ik weet nie hoeveel ze bij yamahonda verbeterde maar destijds (bij mijne eerste beemer K1100LT) moet ik zeggen dat ik na testritten direct voor den LT getekend heb
nu ja, das weer mijn persoonlijke mening he !
laat die GT nu maar komen ... eindelijk ne potentieel waardige vervanger voor mijnen LT van destijds
GOLDEN 5 member
hahaha
dat ding zal inderdaad wel wat slikken ... met zoveel PK, zoveel kg's, een goei bescherming en zithouding zal het heel moeilijk worden om zuinig te rijden vrees ik
GOLDEN 5 member
dashbordje vind ik maar zwakjes... een beetje teveel retro look voor deze moderne ketel... tja ik ben al blij dat ze andere dingen eindelijk verbeteren... al hebben ze er in Beieren 15 jaar over gedaan om zichzelf, elkaar, anderen te kunnen overtuigen om die veranderingen toch door te voeren... eindelijk een schouderbrede ruit... ja ze leren bij
euh.. voor zover ik daar iets van af weet , doet me dat dashboard meer denken aan HD Electra Glide-achtig. Zou kunnen he nu er garages Bmw zijn die ook Harley gaan verkopen
Bezint voor ge begint zou 'k zeggen
[quote="Danny"]dashbordje vind ik maar zwakjes... een beetje teveel retro look voor deze moderne ketel... tja ik ben al blij dat ze andere dingen eindelijk verbeteren... al hebben ze er in Beieren 15 jaar over gedaan om zichzelf, elkaar, anderen te kunnen overtuigen om die veranderingen toch door te voeren... eindelijk een schouderbrede ruit... ja ze leren bij [/quote]
Schouderbreed.....??? daar mee is dat ruitje van een Rs al genoeg voor mij
"Far North en West " kweken ze stevige jongens
Lucdeepee schreef:
euh.. voor zover ik daar iets van af weet , doet me dat dashboard meer denken aan HD Electra Glide-achtig. Zou kunnen he nu er garages Bmw zijn die ook Harley gaan verkopen
Bezint voor ge begint zou 'k zeggen
ik vind het er nochtans op lijken hoor Luc. Is natuurlijk niet hetzelfde, zou maar wat te simpel zijn he
hier dat van de RT (den 1200 welteverstaan !)
GOLDEN 5 member