Hallo,
Ik heb een paar maanden geleden een R67/2 gekocht van 1954 en zou wel een handboek kunnen gebruiken.
In welke taal is het en wat vraagt U ervoor?
Bedankt,
Johnson schreef:Hallo
Enige tijd geleden heb ik ergens een WPH gedwonload voor een R1150R. Ik ben ondertussesn van computer veranderd en kan deze nergen meer vinden.
Iemand een idee waar of kan mij dit doorsturen?
Alvast bedankt
Koen
Ik ben ondertussen via een vriendelijke Amerikaan aan een origineel engelse werkplaatshandboek geraakt in PDF-formaat. (R51 - R67)
Het zijn nog de kwaadste niet, die Amerikanen!
Geef gerust een seintje als ik er nog iemand een plezier kan mee doen..
nathanvanhaver schreef:Ik ben ondertussen via een vriendelijke Amerikaan aan een origineel engelse werkplaatshandboek geraakt in PDF-formaat. (R51 - R67)
Het zijn nog de kwaadste niet, die Amerikanen!
Geef gerust een seintje als ik er nog iemand een plezier kan mee doen..
N/
Mij kan je er eventueel een plezier mee doen .Niet dat ik dergelijke motor heb maar zou een aanwinst voor mijn collectie zijn.
Komt nog bij dat ik graag in werkplaatshandboeken snuister uit technische interesse
Hallo,
ik ben op zoek naar een werkboek voor de R1100. Als ik mij niet vergis is het gedeeld met dat voor de R850 en R1150!
Iemand eentje liggen?
Grtn Hans
Beste Hans,
Heb hier nog een Haynes service & repair manuel liggen voor R850 & 1100 4-valve twins 93-97.
Boek is in nieuwstaat, indien interesse laat maar weten.
Mvg,
Alain
Aangepast, nederlands boek is verkocht.
Iemand interesse ?
Werkplaats boek nederlands ---- VERKOCHT !!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nog beschikbaar.
Werkplaats boek engels voor 10€.
Jos.gs
Laatst gewijzigd door jos.gs op 23 jun 2015, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.