Ik heb een rondrit gemaakt in 7 delen en er is er nu 1 die ik niet helemaal kan importeren in de zumo 590.
heb hem al een paar keer terug geprobeerd te importeren maar steeds stopt hij aan 96´%.
iemand enig idee waar het aan ligt? ik heb een tracklog van gemaakt en die laad hij wel maar daar staan mijn stopplaatsen dan natuurlijk niet bij.
route importeren
Moderator: GVN
Re: route importeren
Hoe lang is de route? Voeg anders even de gpx hier toe, misschien is daar iets aan te zien.
-
aantzeetje
Re: route importeren
Aan het aantal routes in de 590 kan het niet liggen. Bij mij zitter er veel meer in. Dus moet het iets met de route zelf te maken hebben. Nu kan je die hier zomaar niet posten (aanvaard geen gpx gdb bestanden) dus moet je ze eerst zippen vooraleer ze als bijlage toe te voegen. Indien je niet weet hoe, stuur me dan even een email met de route en dan doe ik het voor je.
En net zoals Hans: hoe lang? kms? langs kleine of grote banen? Van A naar B of circulair? Liggen A en B niet te kort bij mekaar? Zitten er "time closed" stukken in?.....
Een tip: stop al je stopplaatsen in een POI map en stel ze zo in dat je als je bv op 500m ervan verwijderd bent je moet verwittigd worden. Zo ga je geen enkele missen en blijven ze toch soft in je route EN kan je track inladen en omzetten naar route. Je POI's zullen dan als hartjes verschijnen langsheen je route.
En net zoals Hans: hoe lang? kms? langs kleine of grote banen? Van A naar B of circulair? Liggen A en B niet te kort bij mekaar? Zitten er "time closed" stukken in?.....
Een tip: stop al je stopplaatsen in een POI map en stel ze zo in dat je als je bv op 500m ervan verwijderd bent je moet verwittigd worden. Zo ga je geen enkele missen en blijven ze toch soft in je route EN kan je track inladen en omzetten naar route. Je POI's zullen dan als hartjes verschijnen langsheen je route.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820